Dat is het punt, waar moet ze haar adres dan wel zetten ?Dus ze heeft op verschillende adressen haar domicilie gezet terwijl ze feitelijk in een caravan woonde? Geen referentieadres he?
Ik denk dat ze best haar adres zo snel mogelijk wijzigt, ze gaat door dit gefoefel gaat ze die andere man serieus in de problemen brengen als ze inderdaad met schulden komt te zitten. De deurwaarder gaat op haar domicilie, het huis van die man, alles opschrijven waar hij geen eigendom van kan bewijzen. Het beschermen van deze onschuldige derde partij zou prioriteit moeten zijn!
Ik ook niet maar ik vraag me ook afDus die dame zit al 30 jaar op de RVA. Ik wist niet dat dit kon.
haar post en adres staat sinds vorig jaar bij de oudere man waar ze al meer dan 20j bevriend zijnHeeft ze bewijzen waar haar werkelijk adres is? Waar ontvangt ze haar gewone post? Op die Caravan of elders?
Het gefoefel hoor ik echt niet graag , natuurlijk kan ik begrijpen dat jullie er anders over denken,Ze heeft wel al die tijd domicilie fraude gepleegd, je domicilie moet staan waar je werkelijk woont !
En ze zal nu op de blaren moeten zitten door haar eigen gefoefel.
Maar die andere mens wil dat ze haar adres daar houd tenslotte zij kent haar door en doorIk begrijp dat domiciliefraude iets is dat goed verspreid is in Vlaanderen, maar je wordt toch geacht de wet te kennen. Ga zo snel mogelijk voor dat referentieadres, dan zit die andere mens tenminste gerust.
Zoals ik al zei, iedereen wordt geacht de wet te kennen, "ik wist het niet" is een argument dat ze al vaak gaan gehoord hebben bij de RVA. En ben je zeker dat er geen schulden gaat krijgen als de RVA teruggaat tot 2012 en de schorsing vraagt?Maar die andere mens wil dat ze haar adres daar houd tenslotte zij kent haar door en doorIk begrijp dat domiciliefraude iets is dat goed verspreid is in Vlaanderen, maar je wordt toch geacht de wet te kennen. Ga zo snel mogelijk voor dat referentieadres, dan zit die andere mens tenminste gerust.
en helpt haar ook regelmatig met boodschappen hij gaat zelfs mee met haar als ze naar afspraken moet
gaat zelfs maandelijks naar de camping om daar wat te gaan helpen!
hij wil zelfs dat ze zij bij hem komt intrekken omwille dat de winter maanden voor haar erg zwaar worden , maar dat gaat niet omdat ze geen trappen kan doen en hij op het 2de verdiep woont zonder lift
nogmaals die dame heeft geen schulden en zal ze ook nooit toestaan
maar de vraag die ik graag had willen beantwoorden zien heb ik nog niet tegen gekomen
wat "als" rva haar schorst voor paar weken waar en hoe kan ze aan inkomen komen dan ?
ik denk toch dat elke Belgische inwoner recht heeft toch op een inkomen neem ik aan...
en kan ze dit "als" het aanvechten om echt aan te tonen dat ze hiervan niet op de hoogte was
tenslotte ze heeft bewijzen dat ze elke maand huur betaald aan die meneer en zo ook staan gelden betaald en elektriciteit voor de caravan
Sorry maar ik ken de wet niet van buiten hoor, laat staan mensen van over de 60jaar !Zoals ik al zei, iedereen wordt geacht de wet te kennen, "ik wist het niet" is een argument dat ze al vaak gaan gehoord hebben bij de RVA. En ben je zeker dat er geen schulden gaat krijgen als de RVA teruggaat tot 2012 en de schorsing vraagt?Maar die andere mens wil dat ze haar adres daar houd tenslotte zij kent haar door en doorIk begrijp dat domiciliefraude iets is dat goed verspreid is in Vlaanderen, maar je wordt toch geacht de wet te kennen. Ga zo snel mogelijk voor dat referentieadres, dan zit die andere mens tenminste gerust.
en helpt haar ook regelmatig met boodschappen hij gaat zelfs mee met haar als ze naar afspraken moet
gaat zelfs maandelijks naar de camping om daar wat te gaan helpen!
hij wil zelfs dat ze zij bij hem komt intrekken omwille dat de winter maanden voor haar erg zwaar worden , maar dat gaat niet omdat ze geen trappen kan doen en hij op het 2de verdiep woont zonder lift
nogmaals die dame heeft geen schulden en zal ze ook nooit toestaan
maar de vraag die ik graag had willen beantwoorden zien heb ik nog niet tegen gekomen
wat "als" rva haar schorst voor paar weken waar en hoe kan ze aan inkomen komen dan ?
ik denk toch dat elke Belgische inwoner recht heeft toch op een inkomen neem ik aan...
en kan ze dit "als" het aanvechten om echt aan te tonen dat ze hiervan niet op de hoogte was
tenslotte ze heeft bewijzen dat ze elke maand huur betaald aan die meneer en zo ook staan gelden betaald en elektriciteit voor de caravan