Ziekenhuisfactuur

Juicy
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Ziekenhuisfactuur

#1 , 21 mar 2016 17:47

Geachte,

Ik kreeg in de week een telefoontje dat ik nog een openstaand Ziekenhuisfactuur had van in 2005 en dat ik daar 2x 100 euro heb voor betaald en nog 700 euro opensta. Vind ik al vreemd en heb ook geen aanmaning gehad of aangetekende zending..... En nu ineens 11jaar later bellen ze me om dit te zeggen, kan dat zomaar na al die jaren?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Juridisch actief: Ja

#2 , 21 mar 2016 18:03

Wie heeft u gebeld? Vraag dat men u schriftelijk een bewijs verstrekt van de beweerde schuld en de beweerde betalingen, met de exacte omschrijving en de data. Ga niet in discussie, erken niets, vraag eerst de bewijsstukken op.

Klopt het dat u in die periode een factuur had kunnen krijgen?
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Drone

#3 , 21 mar 2016 19:51

facturen van ziekenhuizen verjaren na 2 jaar, maar u moet zelf de verjaring inroepen

Reclame

LeenW

#4 , 21 mar 2016 20:33

Vervalt die verjaring niet als er een afbetalingsplan wordt aangemaakt?

Drone

#5 , 22 mar 2016 12:02

Vervalt die verjaring niet als er een afbetalingsplan wordt aangemaakt?
dat betwijfel ik, zelfs als de 10 jarige verjaring van toepassing zou zijn is deze factuur nog verjaard.

Terug naar “Andere”