Premie dubbel glas huurder huurder of eigenaar

alien
Topic Starter

Premie dubbel glas huurder huurder of eigenaar

#1 , 18 mar 2016 17:14

Mijn schoonouders huren een appartement.De eigenaar wil dubbel glas plaatsen maar vraagt dat zij dat doen (hij zal het geld geven) omdat dan de premie hoger is.Een huurder zou dus meer premie krijgen dan de eigenaar.Ik probeer dit online te vinden maar kan niets vinden.Zou dit kunnen kloppen ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 18 mar 2016 17:22

Enkel indien die huurders beschermde klanten zijn.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

alien
Topic Starter

#3 , 18 mar 2016 17:29

Wat zijn dit ?

Reclame

sloeberken

#4 , 18 mar 2016 17:30

Mijn schoonouders huren een appartement.De eigenaar wil dubbel glas plaatsen maar vraagt dat zij dat doen (hij zal het geld geven) omdat dan de premie hoger is.Een huurder zou dus meer premie krijgen dan de eigenaar.Ik probeer dit online te vinden maar kan niets vinden.Zou dit kunnen kloppen ?
Dan heb je in de eerste plaats een schriftelijke toestemming nodig van de verhuurder. Toch raad ik u aan het niet te doen, u blijft verantwoordelijk in dit geval.
Kan een huurder wel subside aanvragen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

mava105
Juridisch actief: Nee

#5 , 18 mar 2016 19:51

[Kan een huurder wel subside aanvragen.
Hier staat dus dat de huurder wel de premie kan aanvragen als de factuur op zijn naam staat
http://www.vlaanderen.be/nl/bouwen-wone ... ppartement

Terug naar “Huren”