Webshop Cosmetica

VdVorsI
Topic Starter

Webshop Cosmetica

#1 , 08 mar 2016 13:09

Hallo,

ik wil een webshop met cosmetica opstarten. Ik ben bezig met een ondernemingsplan op te stellen maar het probleem is dat ik niet weet wat mijn inkoopprijs is. Ik moet hiervoor eerst een btw nummer aanvragen voordat groothandels mij deze informatie geven.

Nu wil ik me nog niet bij KVK inschrijven als mijn plan nog niet in orde is. Als ik mij inschrijf wil ik ook goed en snel kunnen beginnen.

Weet iemand wat de gebruikelijke cosmetica groothandel prijzen zijn? is dit 33% of eerder 50% van de winkelprijzen. Ik vraag hier een schatting, ik weet dat je hierin kan onderhandelen met de groothandels / fabrikanten.

Alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 mar 2016 14:43

Dit is een juridisch forum. Ik heb geen idee waarom u denkt dat mensen hier de groothandelsprijzen van cosmetica zouden kennen. Kan je uw vraag niet op een meer "econimisch forum" stellen?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”