Beste,
Ik had een product gekocht bij een firma (welke firma en welk product doet even niet ter zake) maar dit product kon door omstandigheden niet geplaatst worden. Ik wou in eerste instantie niet betalen hiervoor omdat ik niet wou betalen wat ik niet gekregen had. Na enkele telefoontjes over en weer besloot de zaakvoerder van het bedrijf met mij af te spreken om tot een overeenkomst te komen. Bij deze ontmoeting heeft hij mij direct liggen afdreigen met advocaten dat ik toch maar zou betalen, ik was hierdoor danig aangedaan. Ik heb uiteindelijk toch betaald zonder leveringskosten. Uiteindelijk kon het product toch geplaatst worden (nadat ik werken had uitgevoerd) en heb ik de rest betaald. Ik was in heel deze situatie echter zeer ontevreden over de reactie van de zaakvoerder en over hun communicatie dat ik hierover een internet recensie geschreven heb. Nu belt die zaakvoerder mij terug om te dreigen met een klacht voor laster en eerroof wegens die recensie. Heeft hij een been om op te staan ? In de recensie staan zeker weten geen leugens maar sommige dingen die ik schrijf zijn gezegd tussen ons twee (zoals de eerste keer dreigen met advocaten) en staan dus niet op papier, zowel ik als hij kunnen die dus niet bewijzen.
Bedankt.