#20 , 14 feb 2016 18:56
Ik moet ook nog de verhuurder zien die onder dergelijke omstandigheden het eerste contract minnelijk zou beëindigen vooraleer het tweede was ondertekend. Bekrompen gaat niet noodzakelijk samen met debiel (terugdenkend aan een 80-jarige kotbaas die serieuze stokken in mijn jeugdig liefdesleven stak door luidkeels voor mijn deur te kraaien dat zijn huis geen bordeel was en ik met mijn lichtekooien ergens anders moest heentrekken. Dat hij elke avond de stroom afsloot hielp ook niet (hoewel ik gescoord heb met kaarsjes en allerhande moeite kostende prullaria die als romantisch gepercipieerd werden maar eigenlijk pure noodzaak waren).
Ik kan er naast zitten maar m.i. is het TS er vooral om te doen om zo snel en goedkoop mogelijk weg te raken uit een contract waarbij dat niet voorzien is. In dat geval werkt maar één zaak: aan tafel zitten en tot een akkoord komen.
Maar pour la petite histoire zou het me ook benieuwen te leren wat contractueel voorzien was ivm die kelder.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.