Ik heb een vraagje over men dochter van 19 jaar dat gaan samenwonen is met haar half zus (mijn stiefdochter).
Dus een paar maanden geleden zocht men jongste dochter iemand ( een vriendin ) om mee samen te gaan wonen, ze had vast werk gevonden een maand nadat ze was afgestudeerd en ze wou op haar eigen benen staan . Men stiefdochter (33 jaar) zegt onmiddelijk dat ze dat wilt doen , ze zoeken samen iets en een paar weken later wonen ze samen . Nu zijn we 3 maanden verder en men jongste dochter is van ellende daar weggegaan omdat haar stiefzus al 300 euro schuld heeft bij haar (nochtans heeft ze een eigen kapsalon ) omdat die nooit geld heeft en al haar geld in andere dingen steekt die wettelijk verboden zijn en thuis de boel op stelten zet door te roepen tegen men dochter enz... Nu wilt men jongste uit dat contract geschrapt worden en krijgt ze te horen dat dit niet zomaar kan en dat ze dus 3 jaar verder haar deel van de huur moet blijven verder betalen . Ik weet goed dat men stiefdochter haar deel van de huur niet gaat betalen dus wat kan ze doen om daar vanaf te geraken ?
Groetjes