verlofaanvraag

Californialove
Topic Starter

Re: verlofaanvraag

#16 , 22 jan 2016 16:31

update: na 3,5 weken nog altijd geen reactie. Mijn vriendin moest woensdag naar Antwerpen om de nieuwe collectie te bekijken en haar bazen uit Turkije waren hier aanwezig. Ze heeft gevraagd of ze konden kijken voor haar verlof, en die zeiden dat ze Vrijdag (vandaag) een mail gingen sturen met het antwoord.

Daarnet mail gekregen (na zelf een mail te sturen met de vraag of er al antwoord was), was het antwoord "sorry we hebben geen tijd gehad deze week, maar de baas is terug naar Turkije en komt binnenkort wel nog eens".

Voor ons is dit wel een probleem, aangezien de bedoeling was om in dit verlof op vakantie te gaan, maar de vluchten beginnen stilletjesaan vol te raken en te duur worden naar ons budget... Dus binnenkort is het verlof dus nutteloos...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Californialove
Topic Starter

#17 , 25 jan 2016 19:14

Vandaag terug antwoord gekregen: "Normaal zal ik volgende week antwoord hebben op je aanvraag".

Volgende week, verlofaanvraag was voor 13 februari. dat wil dus zeggen 1 week voor het verlof, daar zijn we dus al helemaal niets meer mee...

JPV
Juridisch actief: Ja

#18 , 26 jan 2016 12:44

antwoorden: de redelijke termijn voor het antwoord op de verlofaanvraag is overschreden. Ik beschouw dit verlof dan ook als goedgekeurd.

Reclame

Terug naar “Andere”