Deurwaarder hoef je niet te betalen, tenzij bij vonnis, tenzij deze expliciet in de voorwaarden stond van hetgeen dat aanleiding gaf tot deze factuur.Tja, die deurwaarder werkt ook niet gratis. Hij moest niet worden ingeschakeld indien u de schuld op een correcte manier had betaald.
Waarschijnlijk is hij begonnen met zijn werk vooraleer jij had betaald.
Pech, maar je kan niet anders...
Als hij deze kosten niet betaald zal dit naar een rechter gaan die dan inderdaad het vonnis zal uitspreken. En dan liggen de kosten voor TS nog hoger!Deurwaarder hoef je niet te betalen, tenzij bij vonnis, tenzij deze expliciet in de voorwaarden stond van hetgeen dat aanleiding gaf tot deze factuur.Tja, die deurwaarder werkt ook niet gratis. Hij moest niet worden ingeschakeld indien u de schuld op een correcte manier had betaald.
Waarschijnlijk is hij begonnen met zijn werk vooraleer jij had betaald.
Pech, maar je kan niet anders...
Aan de TS: stond de deurwaarder in de voorwaarden?
En wat was de reactie eind december toen je zei dat je in januari ging betalen?
Inderdaad, en dat is net het grote probleem. Eens er schulden zijn wordt de put dieper en dieper. Goed voor u dat u betaald heeft, ,laat het achter u en zie het als een les voor de toekomst.maar ja is betaald , ik wou alleen eens kijken of er iets tegen te doen was .. maar blijkbaar niet , jammer is onrechtvaardig , ik schrik er niet van dat zoveel mensen met problemen in de problemen blijven ...
Heu... ik... mmm.... Pfff, laat maar...ik ben geest en 1 met universum en aanvaard mn lot ben nu heel bewust hoe het leven werkt
Dit is een juridische forum en dergelijke onzin is slecht voor de geloofwaardigheid van het forum. TS heeft hier niets aan!ik heb het gezegd tegen 2 sociaal assistentes en ze wisten wat ik bedoelde
ook tegen de deurwaarder heb ik dat gezegd en die wist ook wat ik bedoelde
dat zijn echt geen onmensen hoor we zijn eigenlijk allemaal
slachtoffers van slachtoffers en allemaal aan het leren hier
wat je uitzend komt terug als je geloofd dat iedereen gemeen tegen je doet dan krijg je
die ervaringen ,je krijgt in het leven wat je zelf geloofd en je creert zelf je ervaringen
gewoon proberen bij je lot neer te leggen en niet meer terug reincarneren want
altijd keihard werken om uiteindelijk toch niets mee te nemen wat voor nut heeft da