#44 , 16 apr 2016 14:00
Neen, Reeds in 2012 werd om de vervanging verzocht van de notaris.
Het Hof heeft daar pas in 2014 zitting over gehad
De notaris zelf is nog nooit in persoon voor het Hof verschenen in deze zaak.
( Waar ik meende dat aan zijn mandaat tot enkele verplichtingen verbonden zijn.)
Het Hof beval de notaris via Arrest om zijn notarisstaat te corrigeren.
Deze correcties kreeg het Hof echter nooit of te nimmer voorgelegd.
Maanden later zal tegenpartij een afschrift neerleggen van een Tussentijds Proces Verbaal van deze notaris. Het eigenlijk PV en de stavingsstukken werd door de notaris zelf achterhouden.
Notaris gaf zijn advocaat wel het bericht mee voor het Hof dat: hij door mij verhinderd wordt in zijn Openbare Verkoop. En waarmede hij het Hof verzocht om de bijstand van politie en deurwaarder.
Ter zitting heb ik een weggemaakte bewijsstuk neergelegd dat blijkbaar reeds uit het gerechtelijk dossier werd weggemaakt voordat de Familie Rechtbank nog maar één beoordeling maakte.
Ondanks een gerechtelijke verklaring van de notaris: waarin hij stelde dat hij alle stukken van partijen aan de Familie Rechtbank overmaakte, en dit stuk wordt bevestigd door de advocaat van tegenpartij als door hem zeer goed gekend alsook door hem ingediend. en gezien tegenpartij(en) deze zaak reeds acht jaren menen te mogen voeren op basis van de Valsheid in Geschriften in dit bewuste bewijsstuk, heb ik hiertegen geprotesteerd.
De Voorzitter van het Hof heeft hierop de zitting gesloten met de belofte dat hij dit zou onderzoeken.
In het Arrest vermeldt het Hof dat er niets zou voorliggen dat op enige partijdigheid van haar gerechtsmedewerker; de notaris, zou wijzen. De notaris kreeg de gevraagde bijstand en ging daarop onmiddellijk verder met zijn belaging.
Later zal het Hof me nog een persoonlijk brief nasturen waarin zij zich onbevoegd verklaart tot enig onderzoek.
Enkele dagen later mocht ik dan een oproepingsbrief ontvangen van de Rechtbank van Eerste Aanleg, waarmede ik werd opgeroepen om me te komen verdedigen inzake het Tussentijds Proces Verbaal van deze notaris. Notaris blijkt ter zitting niet eens te zijn oproepen. De Voorzitter zal in haar Vonnis verwijzen naar een Arrest van enkel maanden voordat het Tussentijds Proces Verbaal werd opgesteld, om haar beslissing te motiveren dat het Hof dit Tussentijds Proces Verbaal reeds zou beoordeeld hebben.
Als u in dit alles nog de reden kan ontdekken waarom in 2014 een Familie Rechtbank werd opgericht ... een welgemeende proficiat dan, mij gaat het na acht jaren van roekeloze en tergende dagingen van advocaat tegenpartij op basis van Valsheid in Geschriften, mijn simpele begrip te boven.
"Adviseren doe je vanuit een bepaalde vakinhoudelijke deskundigheid. Adviseren is erop gericht T.S. verder te helpen in zijn/haar specifieke situatie. Als je over directe macht en middelen beschikt dan ben je aan het managen"