Wij vinden dus gewoon geen huis omdat we jong zijn. En dit terwijl ons huurcontract eind deze maand afloopt.
Indien uw huurcontract einde deze maand afloopt bent U wel te laat om nog een verlenging wegens omstandigheden aan te vragenaan te vragen. U had dit minstens 1 maand voor het einde van uw huurcontract moeten doen. U loopt op deze manier niet 1 verlenging van maar zelfs de mogelijkheid van een 2e verlenging mis.
Ik moet U 100% gelijk geven dat de zaken die de immokantoren en eigenaars tegenwoordig durven vragen als bewijs van uw solvabiliteit al een tijdje de spuigaten uitlopen. Het klopt langs de andere kant dat als U die dokumenten niet geeft, U waarschijnlijk niet in aanmerking komt. Ik wil er hier geen tekeningetje bijmaken, maar ik hoop dat U beseft wat U in dergelijk geval te doen staat, vermits het wel of niet tonen van die dokumenten toch niet wettellijk geregeld is. Ik vind dit trouwens pure discriminatie en inbreuk op de privacy. Het kan bijna niet anders dan dat dit binnen afzienbare tijd wettellijk geregeld word.