Nee dat kan je niet afdwingen van u verhuurder.Gezien het feit "dat het stil moet zijn" letterlijk in het contract staat, kan, kan men dan niet voorwerpen dat de eigenares het rustig genot niet garandeert?
Uw expert verkoop ongetwijfeld ventilatiesystemen....voer genoeg (verwarmde) lucht langs een oppervlak en u krijgt alles droog, weliswaar tegen astronomische kost.De vochtexpert vertelde mij dat de schimmelvorming onmogelijk van condensatie kon komen. Bovendien was de luchtvochtigheid in de slaapkamer veel te hoog en hij zei dat in principe enkel een ventilatiesysteem dit (condenstievocht) kon oplossen. Enkel verluchten vond hij niet genoeg. Dat doe ik trouwens sowieso. Ik heb het probleem ook nergens anders in de woning dan buiten 1 hoek in een slaapkamer.
Gezien het feit "dat het stil moet zijn" letterlijk in het contract staat, kan men dan niet voorwerpen dat de eigenares het rustig genot moet garanderen?
Wat bedoel je hiermee, dit zijn medicijnen.Wat dien ik te doen als deze zaak te lang aansleept? bvb maandenlange behandeling met cortisonen.
mijn excuses, ik bedoelde siliconen.Wat bedoel je hiermee, dit zijn medicijnen.Wat dien ik te doen als deze zaak te lang aansleept? bvb maandenlange behandeling met cortisonen.
Hier worden alle huurgeschillen beslecht door de vrederechter.
Dat is me totaal onbekend.In mijn ouderlijk huis was dat een werk van lange adem, nl. maanden tubes met trechters in de muren
Wat België betreft kan ik mij dat zeer goed voorstellen.Wat betreft geluid: als de buren boven staan roepen en tieren dan is het normaal dat je hen hoort. Het geluid komt niet enkel door je plafond, het verspreid zich ook via de gemeenschappelijke ruimten doorheen het gebouw.
Voorschriften op vlak van geluidsisolatie in appartementen zijn er amper, zeker in 2007 was dat zo. Intussen misschien wel wat strenger.
Dat kan je proberen, maar schat u winstkansen zeer laag in. Klacht indienen bij politie is de eerste stap die je kan nemen.Wat kan ik hiertegen best beginnen? Klacht neerleggen bij de politie en vervolgens mijn rechtsbijstandsverzekering (in mijn woningverzekering) aanspreken? Vervolgens er advocaat raadplegen en de nest boven mij in gebreke stellen en vredegerecht?
Dat kan je proberen, maar schat u winstkansen zeer laag in. Klacht indienen bij politie is de eerste stap die je kan nemen.Wat kan ik hiertegen best beginnen? Klacht neerleggen bij de politie en vervolgens mijn rechtsbijstandsverzekering (in mijn woningverzekering) aanspreken? Vervolgens er advocaat raadplegen en de nest boven mij in gebreke stellen en vredegerecht?