#1 , 10 dec 2015 14:58
Hallo iedereen,
Ik zal even kort uitleggen wat er gebeurd is:
Mijn ex-vriendin heeft 3 jaar tegen mij gelogen gehad over haar werk. Volgens haar werkte ze ergens in het zwart, maar uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat dit niet waar is. Uiteraard kan een relatie niet verder als er geen vertrouwen meer is .. waardoor ik het ook gedaan gemaakt heb.
(PS: Ik heb zelfs contact gehad met haar zogezegde baas, maar zij zeiden dat mijn vriendin dat spelleke al meer dan 3j speelde dat ze daar zogezegd werkte. Mijn vriendin heeft me zelfs een 'fakemail' laten zien van haar zogezegde baas waarin hij zei dat hij tegen mij niks kon zeggen omdat hij zijn zaak dan in gevaar bracht voor zwartwerk. Natuurlijk heeft zijzelf deze mail aangemaakt onder de naam van haar baas, wat eigenlijk terugspeelt op emailvervalsing? Ik heb de mail zelf nooit doorgestuurd gekregen, ik heb deze mogen lezen op haar gsm. Via telefonisch contact had ze ook toegegeven dat ze dit emailadres zelf had aangemaakt.)
Nu zij vroeg al haar spullen terug, ik heb haar ook alles teruggegeven wat ze mij nooit cadeau heeft gegeven. Ze had hier flessen drank, poetsproducten, ... liggen wat ik haar allemaal netjes heb teruggebracht.
Ik heb van haar ooit een Samsung Galaxy S3, Samsung tablet 3 en een digibox gekregen voor gelegenheden (verjaardag, nieuwjaar, ...). Deze wou ik haar niet zomaar teruggeven omdat dit nu toch eigenlijk mijn eigendom is?
Hoe zit het als dit voor het vredegerecht komt? Ik heb alle 3 items zo'n 1,5 tot 2j geleden gekregen van haar.
Ik hoop dat iemand van jullie me raad kan geven, want ik weet niet wat ik ermee kan doen.. Van haar heb ik ook enkele dreigberichten gekregen van 'ik vermoord u', 'ik maak u familie kapot' en dergelijke. De politie is al op de hoogte dat ze 3j gelogen heeft. De dreigingen heb ik nog niet doorgegeven maar ben ik misschien wel nog vanplan. Kan dit effect hebben op de vrederechter?
Alvast bedankt iedereen!!