Geachte,
Voor op verschillende website's betalingen te doen waaronder website's waar je kan gokken,sport,casino gebruik ik deze dienst.
Nu heb ik het volgende voor:
Soms kan het gebeuren dat een bepaalde betaling niet wordt uitgevoerd: en je ook het geld virtueel niet hebt.
Er staat dan bij een transactie "pending", declined ...
Deze namiddag stond mijn saldo op -€ 2400; deze avond keek ik nog eens en staat deze reeds op -€ 4000.
Ik heb geen terugstorting gehad op mijn bankrekening van € 4000.
Ik heb reeds zelf meerdere mails gestuurd.
Nu vraag ik mij af indien dit niet wordt opgelost wat de gevolgen zijn en of kunnen zijn?
Ik kan dit bedrag niet betalen (Ik heb ook zo geen groot bedrag opgesoupeerd ...)
A) Ik weiger van dit te betalen? (dan heb ik waarschijnlijk een incassobedrijf aan mijn been)
Dit is een buitenlandse dienst.
Key registered offices
Paysafe Group Plc, Audax House, Finch Road, Douglas, IM1 2PT, Isle of Man
Optimal Payments Ltd, Compass House, Vision Park, Chivers Way, Histon, Cambridge, CB24 9AD, United Kingdom
Netbanx Ltd, Compass House, Vision Park, Chivers Way, Histon, Cambridge, CB24 9AD, United Kingdom
Paysafe Group Plc, 2 Place Alexis-Nihon, 3500 de Maisonneuve Blvd. W., Suite 700, Montreal, Quebec, Canada, H3Z 3C1
Optimal Payments, 75 Promenade du Portage, Gatineau, Quebec, Canada, J8X 2J9
Optimal Payments, 40 Wall Street 28th Floor, New York, NY 10005 USA
Kunnen deze zomaar zo'n bedrag mij ten laste leggen? Zijn deze bevoegd in België ?
Kom ik op een zwarte lijst bij de Belgische Banken te staan (Nationale Bank) ?
Indien iemand meer info voor mij heeft.
Alvast bedankt