Je moet de juiste weg volgen, GDW kan aan dat vonnis niets veranderen, je zal beroep moeten aantekenen tegen het vonnis.
Ik volg even niet meer. Tegen welk vonnis zou ik beroep moeten aantekenen?
Er is een alimentatie vastgelegd in een vonnis. Ik heb reeds deze alimentatie betaald.
Ex schakelt een GDW in om alimentatie te innen, terwijl deze al verrekend is met andere kosten. Ook wilt GDW alimentatie voor november innen terwijl de maand nog niet om was en in het vonnis geen datum vastgelegd is (dus zoals Xenophon zegt, zolang tegenpartij de alimentatie ontvangt in de lopende maand, ben ik in orde).
tegenpartij stelt zelf voor om andere bedragen te verrekenen als alimentatie, er is hierover een akkoord, maar paar manden later schakelt ze toch een GDW in om deze zogezegde achterstallen te innen en worden de kosten van de GDW ook nog eens aan mij gefactureerd
ondertussen heeft de GDW op basis van mijn bewijzen de hoofdsom herleid naar de lopende maand, maar de maand was nog niet om, deze alimentatie is ondertussen ook al betaald
er blijven de kosten over....waarom zou ik opdraaien voor de kosten terwijl maar slechts de index verschuldigd was? (nog geen 10 euro...)
ik heb nooit een mail ontvangen om de alimentatie te indexeren, het kan toch niet de bedoeling zijn dat men voor 10 euro rechtstreeks naar een GDW gaat....