Wij hebben een attest van woonst van tegenpartij (gaat over de ex vrouw van mijn echtgenoot). Ze heeft effectief geen domicilie meer, zit in CSR en daarom kreeg ze een pro deo toegewezen (goedgekeurd door de rechtbank).Gezien u betrokken partij bent met dagvaarding naar gemeente gaan en attest van woonst vragen van tegenpartij.
Dan hebt u de gegevens ...
Uw reden bijkomende AS die u aan tegenpartij wil overmaken.
Wat ik mij afvraag, verdient een advocaat even veel als pro deo? want, ik moet zeggen, de advocaat doet heel ijverig...je zou bijna denken dat hij als pro deo meer verdient dan als hij betaald zou worden door de ex...Daar waar een ander advocaat een week over doet om een mail te beantwoorden, mailt deze advocaat erop los (bijvoorbeeld...)Dit mededelen aan arbeidsrechtbank ... zeker als de CSR niet meer gerespecteerd wordt
Indien de persoon onder de inkomensgrenzen valt om in aanmerking te komen voor een pro deo, kan deze er uiteraard weer een aanvragen.Geen CSR, geen pro deo. Klopt dit?
Dan zal hij een domicilie in belgie moeten hebben.Indien de persoon onder de inkomensgrenzen valt om in aanmerking te komen voor een pro deo, kan deze er uiteraard weer een aanvragen.