NU heeft mijn vader EINDELIJK ingezien dat het een valse trut is die odertussen zoveel schulden gemaakt heeft op zijn naam dat hij daar onmogelijk ooit zal uitgeraken. Zijn spaarrekening is leeg en overal waar we al gaan horen zijn heeft ze schulden (van de bakker tot de restaurant waar ze met haar dochter ging eten... en telkens zette ze alles op mijn vader zijn naam. Haar dochter kocht een wagen en zette hem op mijn vader zijn naam maar de wagen werd niet ingeschreven... en hij werd tegengehouden

EN zo vinden wij al 1 week iedere dag weer wel een of andere schuld

Vrijdag is er een deurwaardeer langsgeweest met de melding dat ze uit het huis gezet worden op 23 november. Zij wist dat al, maar voor mijn vader kwam dit hard aan.
Ze hebben gisteren in elkaar geslagen omdat hij naar mij wou komen (heb dat aangegeven aan de politie met foto's van zijn verwondingen als bewijs.)
Nu kan ik hem echt niet op straat gaan laten zitten als hij uit het huis gezet wordt, maar ik wil weten in hoeverre dit voor mijn gzin gevaarlijk kan worden? Ik heb hard gewerkt om hier te raken en zou mijn huis, wagen en inboedel niet kwijt willen spelen om dat mijn vader zch heeft laten vange door die oplichtster. Maar het is en blijft mijn vader dus moet ik iets ondernemen... ook al wou hij mij en andere mensen in het verleden niet geloven dat het een slechte persoon was die hij in huis haalde.
Wie kan mij zeggen wat ik hier moet doen?