Beste,
Nu is het zo dat de vader van mijn kindje (1maand oud) ons na de materniteit verlaten heeft. Hij zette ons af bij mijn moeder om erna te weten te geven dat hij geen relatie meer wil, maar zijn kind wel wil blijven zien. Hij hield zijn mascarade voor dat alles goed ging tussen ons tot na ik het akkoord heb gegeven om haar te laten erkennen. Na de erkenning is hij onmiddellijk een nieuwe relatie begonnen met een vrouw waarvan ik zeker ben dat hij een affaire had nog voor mijn bevalling.
Ik probeer bezoekrechten te regelen met hem, maar hij maakt geen tijd vrij, hij heeft 2 dagen vrij, maar die brengt hij door met zijn nieuwe vlam, dat zijn mijn zakens niet, maar het is zo dat hij klaagt op sociale media dat hij haar niet MAG zien terwijl dat een leugen is.
Wanneer hij dan tijd vrijmaakt is hij meestal een half uur te laat en als ze begint te huilen beschuldigt hij mij ervan dat ik haar geen voeding geef zodat ze snel zou huilen zodat hij moet vertrekken ... Allemaal valse beschuldigingen om miserie te zoeken.
Hij dreigt met haar af te nemen en haar op te voeden met zijn nieuwe vriendin.
Sinds hij ons verlaten heeft heeft hij geen enkele cent gegeven, slechts 1 pak pampers waarom ik zelf gevraad heb ...
Nu is de vraag, ik wil naar een advocaat gaan, maar wat zijn mijn verplichtingen tegenover hem ?