#3 , 17 okt 2015 22:37
Met de papa van mijn kind vallen geen afspraken te maken, ik heb geprobeerd, maar hij kan zogezegd niet op concrete uren noch dagen komen, ook al heeft hij 2 dagen vrij en is hij zelfstandig, wat maakt dat hij genoeg tijd kan vrijmaken.
Hij wil op zijn termen komen, wat inhoudt wanneer hij tijd kan maken, en dan komt hij vaak een half uur of meer te laat, wat op lang termijn en zeker nu de relatie beeindigt is niet haalbaar is.
De laatste keer hij op bezoek kwam begon mijn dochter te huilen, ik had ze borstvoeding gegeven voordat hij kwam, maar mits hij weer eens te laat was begon ze weer honger te krijgen en daarna kreeg mijn moeder een sms met als inhoud dat we haar met opzet niet zou gevoed hebben voor zijn komst zodat ze zou beginnen huilen en hij niet lang zou kunnen blijven. Belachelijk, maar dit allemaal en dreigingen hebben mij verplicht een advocaat in te schakelen.
Mijn vader heeft deze aangetekende brief opgestuurd zo'n 2 weken geleden en een kopie van gemaakt, kan ik u vragen of u dit goedkeurt ?
Betreft: Bezoek aan ******
Mijnheer ********,
Beste *******,
Bij deze wens ik je met betrekking tot het bezoeken van (mijn dochter) op uitdrukkelijke vraag van (mijn naam) nogmaals te bevestigen dat, zoals je bij eerdere gelegenheden zowel mondeling als d.m.v. sms-bericht werd gecommuniceerd, je steeds welkom bent om je dochter Aimée te komen bezoeken.
Ondanks het feit dat L er, om evidente redenen het onmiddellijk gevolg zijn van jou handelswijze, actueel voor kiest geen direct contact met je te hebben, impliceert dit niet dat zij het belang om jou toe te staan een band met jullie dochter te kunnen opbouwen d.m.v. bezoeken aan Aimée ongenegen zou zijn. Het tegendeel is waar. Het is haar overtuiging dat dat voor alle betrokkenen en in het bijzonder voor Aimée wenselijk is.
Er wordt je enkel gevraagd om, omwille van praktische redenen, voorafgaandelijk afspraken te maken omtrent de dag(en) en het uur dat je Aimée wenst te bezoeken.
Zoals je weet en in het verleden ook gedaan hebt, kan je, ondanks het feit je daar in de afgelopen week geen enkel initiatief voor nam, steeds contact opnemen met de moeder van (mijn naam) voor het maken van bezoekafspraken.