Ik doe op 13 maart 2015 een ongeval. De wagen wordt naar de dichtstbijzijnde carrosseriebedrijf gesleept. Na expertise van de verzekering wordt samen met de carrosserie een bedrag voor de herstelling afgesproken en het bedrag wordt op mijn rekening gestort. We zijn nu vandaag 7 oktober 2015 en mijn wagen is nog steeds niet hersteld. Na herhaaldelijk aandringen heb ik de carrosserie voor het feit gesteld dat ik op 1 oktober 2015 een andere carrosserie de wagen laat oppikken en dan is voor mij de kous af. De man reageert dat hij de wagen in orden heeft ten laatste gisteren, dinsdag 6 oktober 2015, hersteld én gekeurd voor verkoop tweedehands (ik heb intussen al een andere auto moeten kopen én mijn wagen in herstelling is intussen een jaar ouder geworden en gezakt in waarde). Na herhaaldelijk de carrosserie te hebben geprobeerd te bereiken via telefoon, sms en Facebook wordt er gewoon niet gereageerd door die persoon. Bijkomende informatie: ik kan niet naar de carrosserie gaan want die is intussen gesloten en de markt tijdelijk in een andere sector.
Wat kan ik hier eigenlijk tegen doen?