dringend: autoverzekering geschrapt

bosprocureur

Re: dringend: autoverzekering geschrapt

#16 , 03 okt 2015 09:39

[/i]De vroegere kaartentekenaar is vrij tolerant ... [/i]

Is die intussen niet naar Zwitserland verhuisd? Ergens in de buurt van Bazel ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jef007

#17 , 03 okt 2015 11:18

ik denk dat hij overleden is

Sirkii

#18 , 03 okt 2015 19:53

Niet overleden maar van naam veranderd.

Reclame

mieke_le
Topic Starter

#19 , 03 okt 2015 20:52

Bedankt JPV en denlowie. Ik ben gaan kijken op de site die jullie hebben opgegeven en ga nu daar eens proberen.

En sperwer87 misschien moet je eens aan x gaan vragen waarom ze mij buiten hebben gesmeten na 1 maand niet te betalen. Je vergeet dat die bepaalde betaling 3 maand niet is gebeurd en er een incasso bureau aan te pas is gekomen. Misschien had ik contact met x moeten opnemen voor meer uitleg maar ik dacht dat ik er niets kon aan doen. Ik had ook niet verwacht dat ik nergens geen verzekering meer kon krijgen. De laatste verzekering die me geweigerd heeft heeft me uitgelegd dat je als wanbetaler op een ' zwarte lijst' komt waar andere bureau's de reden kunnen zien waarom je geschorst bent en dat het vrij aan hen is om je aan te nemen of niet. Op die lijst staat niet hoeveel keren je niet hebt betaald. Dus al wat bureau's zien is wanbetaler en daar gaan ze op voort. NA een tijdje ga je daar automatisch weer vanaf maar hoelang dat duurt kon men mij niet zeggen.

chantika

#20 , 03 okt 2015 21:35

@mieke_le

Het is belangrijk dat je eerst de voorwaarden leest. Als er staat betalen voor de eerste van de maand dan doe je dat. Wil je dat niet dan draag je maar de gevolgen.
Ook een forum heeft zo enkele voorwaarden.

5. Materiaal waarop auteursrechten gelden en/of private correspondentie mogen niet geplaatst worden zonder akkoord van de eigenaar/betrokkene. Namen van personen of firma’s mogen niet worden vermeld. Daar permanente controle van alle berichten onmogelijk is, zijn enkel de plaatsers van het bericht aansprakelijk voor de eventuele schade hierdoor veroorzaakt.

SimplyRight

#21 , 08 okt 2015 15:09

Helaas heeft m'n vriendin net hetzelfde meegemaakt bij haar maatschappij 7 jaar geleden. Ook slechts één betaling achterstand, geen ongelukken, bonusmalus 0.
Ze is dan ook naar het Tariferingsbureau moeten gaan, en na 3 jaar tariferingsbureau, hebben ze haar dan uiteindelijk toch aangenomen bij een gewone verzekeringsmaatschappij (nadat ze aangetoond had, dat ze die 3 jaar correct betaald had).

Terug naar “Algemeen”