Beste,
Heb een vraag,kan ik mijn bestelling annuleren.
Heb namelijk in een meubelzaak een salon bijzettafel en mat gezien welke in promotie was. Heb de verkoper gevraagd of ik de bestelling per mail kon bevestigen, ik moest namelijk thuis de maten controleren of het salon wel kon staan.
Heb dan de bestelling gedaan per mail.
4 dagen later heb ik het zelfde salon voor de helft van de prijs gevonden, en toen heb ik een mail gestuurd om de bestelling te annuleren.
Omdat ik dacht dat ik 8 dagen bedenktijd had, ze hebben mij per mail verteld dat ik niet kan annuleren zonder kosten.
Heb dan aangetekend verstuurd dat ik de bestelling niet langer wenste.
Ze hebben de aangetekende zending zelfs niet afgehaald.
Enkele weken later heb ik een mail ontvangen dat ik wettelijk niet kan annuleren dat ze wel later konden leveren, maar dat ze wel recht hebben op een schadevergoeding van 30 %.
Nu mijn vraag kan ik er nog onderuit.
Alvast bedankt,
Wagemans