schuldbemiddeling

louginillo
Topic Starter

schuldbemiddeling

#1 , 08 sep 2015 10:12

hallo op 6 oktober stop ik me schuldbemiddeling moet de schuldbemiddelaar nog betalen tot het gedaan is ik woon wettelijk samen met me vriendin maar zij is niet in schuldbemiddeling maar de advovaat zegt dat het elk de helft is maar we hebben verhuist naar een andere woning maar moet nog betalen aan me vriendin wat moet ik doen aan dat geschoemel van deze advocaat ik kreeg nooit een overzicht van de schulden en mijn vakantiegeld heb ik nooit iets gekregen :evil:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 08 sep 2015 10:17

wanneer ben je begonnen met schuldbemiddeling en wie vraagt het stopzetten van de CSR-regeling aan?

jessi80

#3 , 23 sep 2015 17:59

Goede avond,

ik vroeg me af of er iemand weet waar ik moet zijn en wat ik moet doen om uit collectieve te stappen?

Alvast bedankt.

Reclame

denlowie
Juridisch actief: Nee

#4 , 23 sep 2015 18:06

Goede avond,

ik vroeg me af of er iemand weet waar ik moet zijn en wat ik moet doen om uit collectieve te stappen?

Alvast bedankt.

Daar moet je voor bij je advocaat zijn, want dit moet terug naar de arbeidsrechtbank.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 23 sep 2015 19:47

"maar de advovaat zegt dat het elk de helft is " van wat ieder de helft?

"maar we hebben verhuist naar een andere woning maar moet nog betalen aan me vriendin wat " wie is verhuisd en waarom aan vriendin betalen...

"moet ik doen aan dat geschoemel van deze advocaat " ??? wat wil dit zeggen

"ik kreeg nooit een overzicht van de schulden en mijn vakantiegeld heb ik nooit iets gekregen "
Bij mijn weten gaan alle inkomsten naar de schuldbemiddeling - u moet wel elk jaar minstens een afrekening krijgen tenminste voor de CSR na datum..( ben ik eventjes kwijt)
U went zich best naar de griffie van de arbeidsrechtbank.

http://www.eerstehulpbijschulden.be/sch ... emiddelaar

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”