ik hebt van mensen horen zeggen dat je ...
ik hebt het geprobeerd, inderdaad.
het is natuurlijk geen katten vergif ik weet dat ook. naar verluid duurd het een paar dagen en dan komen die katten daarvan niet meer terug.
maar de vraag is, als de buren dit doorhebben , is dat strafbaar ?
Welke st§%8# idioot heeft je die tip gegeven??
Je wil die katten afstoten maar nu heb je zelf speciaal kattenvoer gekocht om ze er
bewust mee aan te trekken en er vervolgens iets in te doen wat ze niet kunnen verdragen en waar ze ziek van gaan worden en ervan gaan afzien. Dat is zuivere en bewuste dierenmishandeling en het tegenovergestelde van wat je moet doen!! Die katten gaan de link met x bij jou niet leggen en als ze er niet te doodziek van zijn gaan ze gewoon weer terugkomen. Die gaan niet weten dat dat pijnlijke en ziekmakende eten van jou komt en niet van bij hen thuis. En na een tijd is dat echt wel heel nefast voor hun gezondheid, acuut gevaarlijk zelfs als je dat hoog doseert!
Plantenspuit nog altijd niet geprobeerd? Waarom niet? Er zijn er die je kan oppompen en die een serieuze lange waterstraal in de verte geven. Het heeft een beetje tijd nodig maar het is erg efficiënt want de kat maakt daar echt wel de onmiddellijke associatie met de plaats waar het gebeurt. Niet met x waar ze pas een tijd later heel hevige pijn van in haar buik gaat krijgen.
Je lijkt heel bewust niet voor de plausibele en diervriendelijke oplossing te willen gaan.
Dierenmishandeling is strafbaar.