Provider schijnbaar oplichter

Siegfried
Topic Starter

Re: Provider schijnbaar oplichter

#16 , 11 sep 2015 11:42

Ze maken publiciteit met een snelle draadloze verbinding en leggen in hun publiciteit de nadruk op het draadloze. Als ik 100 liter benzine koop, dan wil ik er ook 100, geen 40. Hun marketing is misleidend.

Ik hoef netwerken niet te snappen, dat is als consument mijn taak niet. Dat netwerken elkaar allemaal tegenwerken is niet mijn probleem. Ik betaal voor eens service en ik verwacht dat die er is zoals ze die in hun publiciteit voorstellen.

Begrijpend lezen is schijnbaar niet je sterkste kant... ik schreef schijnbaar, zoek de betekenis eens op. Niks laster.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#17 , 11 sep 2015 11:53

Ze maken publiciteit met een snelle draadloze verbinding en leggen in hun publiciteit de nadruk op het draadloze. Als ik 100 liter benzine koop, dan wil ik er ook 100, geen 40. Hun marketing is misleidend.

Ik hoef netwerken niet te snappen, dat is als consument mijn taak niet. Dat netwerken elkaar allemaal tegenwerken is niet mijn probleem. Ik betaal voor eens service en ik verwacht dat die er is zoals ze die in hun publiciteit voorstellen.

Begrijpend lezen is schijnbaar niet je sterkste kant... ik schreef schijnbaar, zoek de betekenis eens op. Niks laster.
Dus als de constructeur meld dat u auto max 6 liter verbruikt, en je verbruikt 7 liter ga je dit dan ook eisen.

Dit kan je misschien krijgen op een onbewoonbaar eiland. Indien niet tevreden zeg je gewoon op, maar wat jij verlangt zal je nergens vinden.

http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/ ... ding.dhtml

http://www.zdnet.be/article/152478/vier ... erbeteren/
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”