UITVOERINGSDATUM WERKEN

Boens
Topic Starter

UITVOERINGSDATUM WERKEN

#1 , 05 sep 2015 11:54

Op 11/4/2015 stuurde ik een voor akkoord getekende offerte terug aan een ondernemer dakwerken. Op 24.08.2015 stuurde ik een e-mail naar de aannemer om hem te vragen wanneer hij de werken zou aanvangen. tot op vandaag geen antwoord gekregen . Het gaat om het vernieuwen van een dakgoot , moet een stelling plaatsen en oude dakgoot afnemen, nieuwe plaatsen, ik denk twee dagen werk. Nu heb ik twee vragen : er stond geen uitvoeringstermijn in de offerte (wel de notitie dat de offerte slechts 30 dagen geldig was) is er een normale uitvoeringstermijn en tweede vraag ; ik zie het niet zitten om hem telkens weer te vragen wanneer hij het zal uitvoeren dus hoe geraak ik er vanaf ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 sep 2015 12:39

Indiër er gen expliciete uitvoeringstermijn werd bepaald zou het wel eens lang kunnen duren. Stuur hem een AS (geen mail of sms'je) en geen hem nog een redelijke termijn (bvb 2 maanden) om aan de werken te beginnen. Laat hem weten dat je na die datum een andere aannemer zal zoeken en de bestelling dus geannuleerd is

Reclame

Terug naar “Aanneming”