Toch maar wederom posten. Sociaal onderzoek is afgerond rond onze dochter.12 jaar en ook gehoord door de rechter. Vanmiddag laatste gesprek gehad, assistente zei me het is een verslag van 9 bladzijden. Helemaal in mijn voordeel. Zitting is aanstaande donderdag. Ze stelde voor dat zij in haar verslag aanbeveelt nog slechts 1 bezoek voor papa om de twee weken zonder overnachting. Papa liet weten totaal niet geinteresseerd te zijn en wacht de beslissing af van de rechter en papa denkt dat een sociaal onderzoek geen invloed heeft. Waar hij trouwens niet aan meewerkte. De assistente zei me nog iets uit zijn verleden waarvan ik niets wist, blijkbaar is hij strafrechterlijk vervolgd geweest lang geleden en kreeg verplichte begeleiding. Echter ging ze haar boekje te buiten door me dat te vertellen, ze ging er vanuit dat ik als ex partner op de hoogte was. Kan ik dit nog aanhalen tijdens de zitting of is er dan kans op procedurefouten? Geen enkel ding was negatief rond mij als ouder ik kom er zeer positief uit.
Nu zei ze ook wellicht zal het nieuwe vonnis in mijn voordeel zijn, het kan dan onmiddelijk uitvoerbaar zijn wat dan betekent dat ik ze mag halen, uitspraak zouden we schriftelijk na enkele weken krijgen. Er zijn serieuze dingen aan de hand bij papa waarvan dikke stapels bewijsmateriaal.
Als de rechter nu oordeelt onmidelijk uitvoerbaar en zij tekenen onmiddelijk beroep aan valt dat uitvoerbaar dan weg?
Eerst wilde ik mezelf verdedigen, bewijs genoeg maar toch maar advocaat genomen omdat ik geen idee heb met welke leugens papa uit de hoek komt al gaf hij gewoon toe aan de assistente dat hij oud brood meegaf, druggebruik enzomeer.