Iemand ervaring met centrum medische expertise

josi
Topic Starter

Iemand ervaring met centrum medische expertise

#1 , 03 aug 2015 12:19

Ik heb het centrum medische expertise van UZ gecontacteerd voor info in verband met zo'n expertise.
Ze stuurden me een vragenlijst en een uitleg over de kosten.Ze vragen 165 euro per uur,de reele tijdsbesteding(briefwisseling,studie dossier,telefonie,email,medisch onderzoek,bijwonen expertise,verplaatsing)Het factuur ontvangt men op het einde van de samenwerking.

Men kan me niet zeggen hoeveel tijd men in mijn geval gaat nodig hebben.Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand me een idee geven van de uiteindelijke kostprijs want als invalide is dit wel een serieus uurloon om op te hoesten.
Vriendelijk bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 aug 2015 16:32

Er zijn onderzoeken die amper een uurtje duren, maar andere kunnen verschillende dagen aanslepen. Het is dus normaal dat met u geen juiste prijs kan geven.

JPV
Juridisch actief: Ja

#3 , 04 aug 2015 12:53

en zeker niet als je al niet zegt waarover het gaat.

Reclame

josi
Topic Starter

#4 , 30 okt 2015 11:56

Sorry JPV,lees dit nu pas en wil gerust zeggen waar het over gaat.
Geen gebruik rechterhand en arm(sinds 2002)
Sinds een tijd uitgebreid naar linkerhand en arm.
Verslagen en attesten van UZ bevestigen dit.
Indien ik een bewijs zou hebben van een handicap +75% bovenste ledematen ofwel een blijvende invaliditeit van 80% kan ik een kosteloze begeleiders kaart krijgen om de bus te nemen onder begeleiding zonder dat mijn begeleider steeds dient te betalen.Ik kan geen bus alleen nemen.

Terug naar “Andere”