Lezers
Een van mijn kinderen die momenteel bij mij is (tijdens het omgangsrecht van één maand) spaart moeite nog mogelijkheden om ruzie te stoken in het huishouden. Gaande van smijten met stoelen tot bedreiging met mes en vork het stukslaan van spoelgoed of andere delen van de inboedel.
Dit alles gebeurd nadat de moeder telefonisch contact heeft gehad met de kinderen. Voor het contact is alles in orde maar na het telefonisch contact is het duidelijk dat de moeder de kinderen aanzet tot ruzie en andere buitensporige tucht.
Mijn vraag is kan ik eventueel een klacht indien dat dit moet stoppen zo ja op basis van welk artikel.
(aanzetten tot ontucht …. )
Pittig detail alles staat op film (waarbij zelfs te horen is dat de moeder de kinderen dwingt om de telefoon te nemen om contact te zoeken met haar)!
Ze heeft de kinderen een GSM meegegeven waardoor er op eender welk moment contact kan zijn met de kinderen. Ik heb de kinderen hun GSM afgenomen en uitgezet omdat ikzelf ook alle contact met de kinderen wordt geweigerd (lees geboycot door de moeder)
Ik heb het CAW op de hoogte gebracht en die hebben onmiddellijk een afspraak met mij geregeld om mij te horen (resultaat hiervan volgt later)
Graag een mening,
AM.