Ik weet niet waar dit onderwerp thuis hoort maar ik ben echt ten einde raad ...
mijn ex-partner en ik hebben samen een dochter van 4. Er is een tussenvonnis waarin staat dat hij 175 euro alimentatie moet betalen per maand vanaf januari 2015 en hij heeft nog steeds niets betaald.
Van Davo kan ik niets krijgen omdat mijn advocaat het vonnis niet wil bezorgen aan mij. Hoe geraak ik aan dit vonnis ? De papa heeft een splinternieuwe jas gewoon bijgehouden , tegen alle afspraken in.
Ik heb al paar keer via mail deze jas terug gevraagd en elke keer heeft hij een uitvlucht om ze niet te geven. En ik had er een deadline op gezet (we zijn ondertussen bijna een half jaar verder) en anders
moest hij de jas van 39 euro terugbetalen, maar nee geen jas, geen geld... niks. Gemeenschappelijke kosten ... hij gaat met alles akkoord maar hij betaalt wel niet de helft ... Kan ik aangifte doen van
diefstal voor die jas . Tenslotte heb ik bewijs dat hij ze elke keer bij de volgende wissel wil geven en dat hij het nooit doet. Ik ga ze nu ook niet meer meegeven want hij geeft ze altijd aan mijn vader en ik
kom daar speciaal al mleer dan een jaar niet meer omdat mijn papa een alcoholieker is. Dan zegt mijn ex dat ik pech heb en dat hij er toch mee blijft gaan en dat ze daar mag overnachten, terwijl daar
niemand nuchter rondloopt :'( Er is geen omgangsrecht uitgesproken voor de papa, maar ze wilde graag gaan deze vakantie en ik mocht dit toelaten, maar dan zit ze onveilig bij mijn papa ... snap dat echt
niet :'( Maar die jas ... kan ik dat aangeven ?