uitleggen hoe een oplevering in elkaar zit is denk ik beetje relevant voor TS in de toekomst. He tis een bescherming voor niet alleen de aannemer maar ook zichzelfYeah, sure. IK maak er wat van???U maakt er toch wel een en ander van hoor.![]()
![]()
En Turaki maakt er ook wat van, zeker? Iedereen die het niet opneemt voor de "arme aannemer", maakt er wat van volgens u.
Neem liever een voorbeeld aan hoe mijn aannemer handelt, dan hier telkens weer de klant als bandiet af te schilderen. Uw verhaal wordt serieus afgezaagd!
Waarom wijkt u trouwens altijd af van het topic? Waar heeft de topic starter nu weer gezegd dat hij zelf verantwoordelijk is voor de krassen? Waar heeft hij ook weer gezegd dat hij van plan is om alle gebruiksschade in de toekomst ook op de aannemer te verhalen? Nergens? Dacht ik ook, ja. Laten we het daar dan bij houden?
Uw eigen mening zoals u dikwijls tegen mij uitvaart heeft hier geen enkel uitstaans. Voor de rest denk ik dat u zichzelf aan het vastrijden bent. Maar dat is ook maar een mening moet u zeker niet te serieus nemen.