Ik ben alleen achter gebleven in haar huurwoning stond ik wel gedomicillieerd. Nadien heeft ze laten weten dat ze onze relatie wilde beeindigen. In het begin heeft ze gelogen over contactverbod enzo en weigert nu (2 weken verder nog altijd mij men dochter te laten zien.) Ik weet dat het allemaal mijn schuld is. Ik heb haar onrecht aangedaan . We dronken beiden veel maar bij een paar ruzies heb ik haar geduwd en is ze gevallen. Nooit aangifte gedaan en ze heeft daar ook geen bewijs van . Ik ben lang werkloos omdat we overeengekomen waren zij werken en ik huishouden en onze dochter. Ik heb ons ook in schulden gebracht. Nu weigert ze nog steeds mijn dochter te laten zien. Ze antwoord bijna niet op mijn smsen enzo terwijl ik alles doe in het beste voor onze dochter. Afspraak bij psycholoog volle bak aant solliciteren enzo al sinds 7/7/15 niks meer gedronken. Had haar x aantal malen gevraagd om mee te stoppen met me wilde ze niet doen. Zij is al 2 weken niet meer naast mij en ik drink niks meer

Kan ik nog steeds aangifte gaan doen dat zij is weggegaan met onze dochter ?
Kan zij onze dochter blijven weghouden van mij ? (ik vraag regelmatig hoe het met haar is maar krijg bijna geen antwoord) Ik noteer elke sms dat ik stuur en haar antwoord+ uur en datum ben ik daar iets mee
De auto staat op haar naam, toch afbetaling op beide namen maar geld altijd van haar rekening betaald, kan ik daar iets aan doen ? Is bv de helft van de auto van mij ?
Ik heb ook 900 euro op een rekening gestort voor deel waarborg nieuwe woonst? kan ik dat terug vorderen?
Ik heb ook de eerste maand huur betaald terwijl ik maar een halve maand daar heb gezeten, kan ik die terugvorderen ?
Ze heeft waarschijnlijk tegen haar advocaat gezegd dat ik haar heb geslagen. Kan ze daarom onze dochter weghouden?
Ik heb nog een wasmachine en ijskast in haar woning staan facturen op mijn naam (wasmachine is deels betaald met mijn ecocheqeus rest was kado voor ons beiden van haar vader) zijn die beiden van mij of niet ?
Kan zij met bepaalde redenen onze dochter blijven weghouden? Haar advocaat zegt zo weinig mogelijk contact te hebben met mij. Of zou ik toch naar de politie stappen ? Ik zou graag men dochter zien.
"Gezien ht feit dat je je kind hélemaal niet te zien krijgt en dat je ex-vriendin enkel laat weten dat je af en toe een SMS matg sturen naar de mama om te vragen hoe het met je dochter gaat, zou ik toch durven klacht neerleggen bij de politie. Reden: zelfs zonder vonnis of EOT-regeling, hebben beide ouders evenveel recht om omgang met hun kinderen te hebben, ze op te voeden, er een band mee te onderhouden. Jullie relatie is verbroken en heeft je ex heeft eenzijdig besloten dat julllie kind bij haar woont, maar érger, veel erger is dat je je kind niet eens mag zien of tijd mee doorbrengen. Dat is een misdrijf. Op naar de politie en rustig de feiten op een rijtje zetten en klacht indienen. Als de poltitie zou vragen of er al een gerechtelijk vonnis is, moet je uiteraard zeggen "nee". Maar je ex onttrekt je kind helemaal aan zijn vader op eigen initaties. En dat is een misdrijf. Ze zou je minstens wekelijks omgang moeten gunnen met je kind(over de duur en de frekwentie kan je uiteraard nog later discussieren.)"
iemand een idee of ik dit nog kan en wel zou doen ik heb pas woensdag een afspraak met men advocaat voor de eerste maal maar ik voel me machteloos ik wil iets doen om men dochter te zien te krijgen.
Graag had ik antwoord op deze vragen als iemand me kan helpen bedankt alvast.
dit is een aanvulling op mijn andere situatieschets en vragen in "Ex vertrokken uit gezamelijke woonst met ons kind"