chronische erkenning via huisarts

68030719970
Topic Starter

chronische erkenning via huisarts

#1 , 26 jun 2015 09:16

na jaaren erkenning door deskundige pschische aandoening zou ik graag willen weten wat de voorwaarden zijn als men jaren op mutaliteit heeft gestaan en nu al jaaren stempelt hoe men 1 chronische erkenning ambulant kan bekomen wat zijn de voorwaarden gelieve zo concreet mogelijk eenvoudig praktijkgericht met alle voorbeelden op te sommen via de huisarts of is ggz noodzakelijk en is dit verplicht ? KAN NIET SCHRIJVEN ZONDER FOUTEN OMDAT IK 2 Jaar buitgengewoon kleuteronderwijs heb gedaan nadien gewone lagere school en dan 2 bso en dan syntra kon pschisch en intelectueel niet volgen en omdat ze niet voldoende met mij bezig zijn geweest voor lezen en schrijven .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
68030719970
Topic Starter

#2 , 26 jun 2015 21:41

hoelang kan maximaal 1 erkenning door pscholoog mobiel team en huisarts erkend worden bij adviseur en kan men ook cumuleren en in welke volgorde bij de mutaliteit ambulant ? heb integratieuitkering 11 punten met werkloosheid als alleenstaande .

JPV
Juridisch actief: Ja

#3 , 27 jun 2015 11:11

Adviseur kan zelf oordelen of hij je nog altijd ziek acht. Hij kan daarvoor alle attesten en verslagen van artsen of psychologen samen gebruiken, daar is geen volgorde bij.

Reclame

68030719970
Topic Starter

#4 , 17 jul 2015 20:59

KLOPT HET DAT 1 LANGDURIG WERKLOZE DIE JAAREN OP MUTALITEIT HEEFT GESTAAN 33 PERCENT VLAAMS FONDS GEHANDICAPTEN MENTALE HANDICAP ZWAKBEGAAFD PSCHOMOTORISCH EN OOK DIE DE LAATSTE JAAREN TEN LASTE VAN DE MUTALITEIT WAREN EN
MINDER DAN 1 DERDE VERDIENVERMOGEN HADDEN AANGEBOREN DAT DIE DOOR DE ADVISEUR WORDEN OPGEROEPEN OM TEREUG NAAR DE WERKLOOSHEID TE GAAN EN BESCHIKBAAR VOOR DE ARBEIDSMARKT MOETEN ZIJN OF ZICH ANDERS LAATEN SCHORSEN EN
VERDER INKOMENS EN INTEGRATIEUITKERING GENIETEN ? en is het juist als men nu opnieuw ten laste van de mutaliteit komt dat het dan gaat over 1 voorafbestaande toestand en dat de adviseur 1 discussie zal hebben waarom men nu opnieuw ten laste van de mutaliteit is
en vermoedelijk zal laaten tereugkeren na maanden ten laste zijn geweest zijn na de werkloosheid. wat is uw advies en standpunt en haalt 1 beroepsprocedure voor de arbeidsrechtbank iets uit het riziv kan ook altijd de integratie-uitkering naar beneden herzien en heb klacht ingedient bij riziv in 2002 over hoe ze mij behandelden en hoe ze met mij omgingen de hulpverleners en ze mij en mijn huisarts ondervraagt en inzage medisch dossier gedaan kunnen ze dit nu opnieuw doen en hoe groot is de kans ze willen vooral besparen en kunnen ze dan
aantoonen dat het niet medisch noodzakelijk is. wat is uw advies

Terug naar “Andere”