#4 , 17 jul 2015 20:59
KLOPT HET DAT 1 LANGDURIG WERKLOZE DIE JAAREN OP MUTALITEIT HEEFT GESTAAN 33 PERCENT VLAAMS FONDS GEHANDICAPTEN MENTALE HANDICAP ZWAKBEGAAFD PSCHOMOTORISCH EN OOK DIE DE LAATSTE JAAREN TEN LASTE VAN DE MUTALITEIT WAREN EN
MINDER DAN 1 DERDE VERDIENVERMOGEN HADDEN AANGEBOREN DAT DIE DOOR DE ADVISEUR WORDEN OPGEROEPEN OM TEREUG NAAR DE WERKLOOSHEID TE GAAN EN BESCHIKBAAR VOOR DE ARBEIDSMARKT MOETEN ZIJN OF ZICH ANDERS LAATEN SCHORSEN EN
VERDER INKOMENS EN INTEGRATIEUITKERING GENIETEN ? en is het juist als men nu opnieuw ten laste van de mutaliteit komt dat het dan gaat over 1 voorafbestaande toestand en dat de adviseur 1 discussie zal hebben waarom men nu opnieuw ten laste van de mutaliteit is
en vermoedelijk zal laaten tereugkeren na maanden ten laste zijn geweest zijn na de werkloosheid. wat is uw advies en standpunt en haalt 1 beroepsprocedure voor de arbeidsrechtbank iets uit het riziv kan ook altijd de integratie-uitkering naar beneden herzien en heb klacht ingedient bij riziv in 2002 over hoe ze mij behandelden en hoe ze met mij omgingen de hulpverleners en ze mij en mijn huisarts ondervraagt en inzage medisch dossier gedaan kunnen ze dit nu opnieuw doen en hoe groot is de kans ze willen vooral besparen en kunnen ze dan
aantoonen dat het niet medisch noodzakelijk is. wat is uw advies