Overname wagen door garage

LeenW

Re: Overname wagen door garage

#16 , 12 jul 2015 21:16

Ik dacht dat de 3 jaar herziening enkel voor de invalide koper was. Dat lijkt mij ook onrealistisch, dan moet de garage altijd gaan nazien of ze van een invalide kopen en hoeveel jaar de auto in diens bezit in geweest.

Maar goed, bel morgen voor de zekerheid naar uw btw-kantoor.
Ben daar een beetje bang voor, wil geen slapende honden wakker maken.
Sorry hoor.
Hoezo, u vraagt toch gewoon verduidelijking over de wetgeving? Is er dan iets waar u zich zorgen over moet maken?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Herman17
Topic Starter

#17 , 12 jul 2015 21:22

Moet morgen werken, dinsdag ben ik thuis, zal trachten mijn stoute schoenen aan te trekken. Jij ben precies een durvertje Leen.

LeenW

#18 , 12 jul 2015 21:36

Moet morgen werken, dinsdag ben ik thuis, zal trachten mijn stoute schoenen aan te trekken. Jij ben precies een durvertje Leen.
Ik snap gewoon niet dat u hiervoor schrik hebt, tenzij er inderdaad iets is dat u problemen kan geven. In dat geval kunt u het beter zo laten. Maar dit is een simpele vraag om de wetgeving te verduidelijken bij een geschil tussen handelaar en particulier, de kans is dus groot dat men uw dossier er niet eens bij gaat halen.

Reclame

Herman17
Topic Starter

#19 , 15 jul 2015 21:13

Leen, heb gisteren een mail gestuurd, vandaag antwoord gekregen. Het is zo zoals u vertelde.

LeenW

#20 , 15 jul 2015 21:58

Leen, heb gisteren een mail gestuurd, vandaag antwoord gekregen. Het is zo zoals u vertelde.
Amai, dat is snel :lol:

Dus ja, nu weet je het. Ik vind het nog altijd ergens niet correct van de garagist, maar hij mag zijn prijs natuurlijk vrij bepalen.

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”