Bij MM hebben ze een opvallende en efficiënte beveiligingsdienst, je kan er niet naast kijken. Hun verhaal zal wel eerder zijn dat ze je herkenden van de dag voordien en ze je in de gaten hielden, jij had dat plots ook door, dus vlug de goederen terug uit je zakken en er vandoor gaan... En wat als ze bij MM verder gaan graven? Komen ze je dan opnieuw tegen op oudere video-opnamen terwijl je aan het "shoppen" bent? Wie de bal kaatst....
Right. Vandaar dat de bewaker niet eens iets wist van die Coyote. Geen woord. Tot ik het zelf vertelde.
Toen moest ik mee de winkel in om het apparaat te gaan zoeken. Want hij wist het niet. Omdat hij het niet had gezien.
Maar alleszins bedankt voor je reactie. Oordelen zonder de feiten te kennen, moet op een bijzonder hoge intelligentie wijzen :S
Net zoals mijn gedrag in de MM. Bijzonder overdacht van mij, inderdaad...
De politie aanpakken? Waarom zou ik dàt in godsnaam doen? Ik wil gewoon de 20€ die mij onwettelijk is ontnomen.
En dat coyote-toestel, daar heb ik vragen bij.
Ik ontken geenszins dat ik in de fout ben gegaan, integendeel, 'k heb nog een beetje verantwoordelijkheidszin en onderga m'n straf (enkel en alleen omdat ik ze verdiende).
Daar heb ik geen problemen mee. Wel met onterechte aanklachten.
Ik werd trouwens niet "gevraagd", maar "bevolen". "ga hier binnen" "betaal".
Het was echt geen toneeltje "mag ik hier naar binnen gaan?" "ik weet dat ik naar huis mag maar ik doe het niet, want ik zit hier goed?"
Come on.
Je kan op het net haten wat je wil, maar doe het dan alsjeblief gefundeerd.
Ik weet zelf ook al lang dat ik een strafbare misdaad heb begaan, en daar de prijs wil en ga voor betalen.
Maar enkel die prijs. Niet nog eens bijkomende, volstrekt niet-van-toepassing zijnde boetes en aanklachten.
Net daarvoor is ons rechtssysteem ontworpen.
Maar goed. "Je hebt gestolen, je verdient het, wees blij dat ze je niet op de brandstapel zetten".
Die redenering begrijp ik inderdaad ook.
Ik wist enkel niet dat hier nog middeleeuws volk rondliep