Ik geloof niet dat je enig idee heeft op wat de sociale wetgeving steunt, eerst bijdragen en dan pas van genieten, dit is een verzekering opgericht in 1945 ter bescherming van de werkende mens.Ah. Op die manier. Klinkt wel als een associale houding van de RVA
Waarom hem dan afwijzen wegens zijn studieniveau? Als hij nog niet genoeg gewerkt heeft om van de RVA een bijdrage te krijgen, tot daar aan toe. Maar hem afwijzen om dat hij te weinig gestudeerd heeft...Ik geloof niet dat je enig idee heeft op wat de sociale wetgeving steunt, eerst bijdragen en dan pas van genieten, dit is een verzekering opgericht in 1945 ter bescherming van de werkende mens.
De RVA is geen OCMW dit is totaal iets anders!
Dan zal je toch eens de voorwaarden voor werklozen steun even moeten lezen.
Ik ga niet beweren een expert te zijn wat de sociale wetgeving betreft, maar ik zie de link tussen uw uitspraken en de bizarheid van deze regel niet...
Dat noemen ze "solidariteit" en dat onderscheidt de (meeste) mensen van de dieren. Hou aub op met dat soort reacties.Waarom moet iemand die niets heeft gepresteerd, noch wat betreft werk, noch wat betreft studies, een cadeau moeten krijgen dat gefinancierd wordt uit belastinginkomsten betaald door zij die wel al iets hebben gepresteerd?