Dit word geregeld door een vonnis van de arbeidsrechtbank, als er schuldeisers in beroep gaan lopen ze nog het risico totaal niets te krijgen.Men mag niet uit het oog verliezen dat de schuldeisers ook nog rechten hebben,
Al u inkomen komt op een speciale rekening op u naam en word beheerd door de SB, die u elke maand het besliste leefloon betaald.Kindergeld en alimentatie niet vermoed ik?
U kan steeds uitdrukkelijk akkoord geven om meer in te houden dan het voor beslag vatbare deel om zodoende uw schulden sneller te delgen.....Dus eigenlijk alles vanaf 1089 euro daarboven kunnen ze inhouden ?
Kindergeld en alimentatie niet vermoed ik?
Denk het eerlijk gezegd ook. Vergeet niet dat u de facto gedurende jaren onder strikt toezicht staat. En denk eraan: absoluut verbod om nieuwe schulden te maken.ik denk dat u CSR iets te rooskleurig ziet. Het is een zware periode hoor. door zomaar te stellen dat ze 100 euro gaan afhouden van je inkomen. dat is veel te kort door de bocht.
meeste mensen vergeten het effect van het vakantiegeld en eindejaarspremie. Mensen die financieel op korte termijn denken, betalen vaak bvb cadeautjes voor kerst/nieuwjaar/sinterklaas met eindejaarspremies. Als blijkt dat je dan met bvb 350 euro én EGW én eten én nog vanalles moet betalen, blijft er vaak geen geld over om een cadeautje voor kinderen te voorzien. Geen probleem als je dat beseft, wél een probleem als je een gat in je beurs hebt/had.ik denk dat u CSR iets te rooskleurig ziet. Het is een zware periode hoor. door zomaar te stellen dat ze 100 euro gaan afhouden van je inkomen. dat is veel te kort door de bocht.
Aan wat kun je dit staven. Als TS zoveel schulden heeft zal het nu voor haar veel moeilijke zijn, en langer duren om haar schuld te betalen dan 7 jaar. Laat staan van alle intrest en kosten die erbij komen, wat bij collectieve niet kan.ik denk dat u CSR iets te rooskleurig ziet. Het is een zware periode hoor. door zomaar te stellen dat ze 100 euro gaan afhouden van je inkomen. dat is veel te kort door de bocht.
Niet in collectie gaan betekend ook dat schuldeisers overal beslag kun op leggen, zelfs op haar inboedel.meeste mensen vergeten het effect van het vakantiegeld en eindejaarspremie. Mensen die financieel op korte termijn denken, betalen vaak bvb cadeautjes voor kerst/nieuwjaar/sinterklaas met eindejaarspremies. Als blijkt dat je dan met bvb 350 euro én EGW én eten én nog vanalles moet betalen, blijft er vaak geen geld over om een cadeautje voor kinderen te voorzien. Geen probleem als je dat beseft, wél een probleem als je een gat in je beurs hebt/had.ik denk dat u CSR iets te rooskleurig ziet. Het is een zware periode hoor. door zomaar te stellen dat ze 100 euro gaan afhouden van je inkomen. dat is veel te kort door de bocht.
Of de OP dit zal kunnen zonder budgetbegeleiding: ik vrees het ook. Veel hangt ook wel af van de manier waarop de schulden zich opgestapeld hebben en of ze nu reeds wat afbetaalt aan de schuldeisers of niet...