Invaliditeitsuitkering

Barkeys100
Topic Starter

Invaliditeitsuitkering

#1 , 14 mei 2015 21:41

Graag info omtrent complexe situatie ,Ik werk al sinds 2003 als klantenadviseur (CALLCENTER)en ontvangen telefoons voor overheidsinstelling ..Kort samengevat werkdruk is onmenselijk .waardoor vele zieken en burn outs ,depressies enz..
Bij mij werd na depressie 2008 onderzoek gedaan door psychiater dit gedurende 3 weken .Verdict adhd borderline en als kers op taart al van men 14jaar diabetes type1 . Ik heb jaar thuis geweest en wou terug werken maar dit mocht enkel parttime wat me goed beviel .Samengevat trek 1 PT LOON EN PT BIJPAS INVALIDITEIT .Ik voel dat ze nu moeilijk doen omtrent eisen enz. Ik voel ook dat ze mij misschien gaan ontslaan.Wat ik niet erg zou vinden want wat op werk gebeurt is niet te beschrijven. Vele collega"s kunnen dit niet te baas .Maar vraag is wat gebeurt er met men uitkering invaliditeit en werkloosheid ? Graag advies van iemand die hetzelfde heeft meegemaakt of juridisch op de hoogte is over deze kwestie . bedankt op voorhand ..

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding