ik heb een geschenkcheque gekregen voor het huren van 2 twizzy's (heel kleine auto).
Hij was geldig tot een datum eind 2014. Toen de cheque bijna vervallen was deed ik de eigenaar een mail met de vraag om de twizzy te huren datum x of om nog liever de bon te kunnen verlengen met een jaar. De eigenaar zei dat een jaar verlengen zeker geen probleem was mits ik 10€ administratiekosten zou betalen. Zo gezegd, zo gedaan en ik kreeg ook een bevestiging per mail van de verlenging. Nu ondertussen wil ik ruim op voorhand mijn bon opgebruiken maar blijkt dat de vorige eigenaar zijn zaak verkocht heeft aan een andere persoon. De andere persoon wil me voorlopig het tegoed niet geven omdat deze blijkbaar bij de overgave niet besproken zou zijn (zat niet in de boeken). Maar daar heb ik geen boodschap aan, is interne keuken, mij interesseert enkel mijn vordering die niet vervallen is.
Zijn er regels waar ik mij op kan richten om alsnog die 2 twizzy's te mogen huren en in ruil mijn geschenkcheque in te ruilen?