Ongeval

ergernis2
Topic Starter

Ongeval

#1 , 10 apr 2015 08:35

Bij ongeval, in je recht, is de auto ,volgens expert niet meer te herstellen. 2 jaar oud.

Nu vraagt de dienst van expert de aankoopfactuur op. Op welke som kunnen we rekenen, tenslotte ben ik mijn wagen kwijt , veel ongemak door verlies en dergelijke.

Graag info

Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 10 apr 2015 09:00

Ben je zelfstandige of particulier.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

TheMunges

#3 , 10 apr 2015 13:00

Beste,

in mijn topic enkele dagen geleden staat helemaal uitgelegd wat ik allemaal gevraagd en gekregen heb, en ook waar ik dit op baseerde.

Mvg

Reclame

sloeberken

#4 , 10 apr 2015 15:16

Waarom 2 topic's opstarten dat is onduidelijk.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

TheMunges

#5 , 10 apr 2015 16:47

Alles hangt er ook vanaf welke verzekering je hebt, heb je een omnium? Indien wel staat er waarschijnlijk in je contract hoe de huidige waarde berekend zal worden. Meestal is dit een bepaald percentage per maand, soms pas vanaf de zesde of 12de maand. Daarvoor heeft de expert dan wel de initiele aankoopwaardd nodig en dus de factuur.

gr

boring

#6 , 07 mei 2015 08:49

in mijn topic enkele dagen geleden staat helemaal uitgelegd wat ik allemaal gevraagd en gekregen heb, en ook waar ik dit op baseerde.

Lanox
Juridisch actief: Nee

#7 , 07 mei 2015 09:04

Uw teller van aantal posten staat op dit moment op 1, namelijk bovenstaande post. Maw, er is geen topic van u van enkele dagen geleden.

fieke0509

#8 , 07 mei 2015 09:22

En als het er was, dan was dit topic ook al overbodig wegens dubbel.

Terug naar “Verkeersongevallen”