werken met IGO

Arnus
Topic Starter

werken met IGO

#1 , 07 apr 2015 10:44

Kan men eigenlijk in een IGU gaan werken volgens volgend systeem ?

6maanden werken( voltijds ) de rest thuis of bvb twee maanden werken ( voltijds ) twee thuis ?

Hoe zit het met de degressieviteit van uitkeringen binnen dit systeem ?
Geld de degressiviteit ook voor mensen die in dit systeem al werkten voor de degressiviteit werd ingevoerd ?

Hoe gelden de regels voor een alleenstaande ouder ?
Kan men nog opgeroepen worden of geschorst worden door vdab RVA ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 07 apr 2015 10:47

ik betwijfel of dit juridisch kan zonder dat het gigantisch on-interessant wordt voor de werkgever (ivm toeslagen op overuren). Dus waarschijnlijk zal het atnwoord "nee" zijn.

Arnus
Topic Starter

#3 , 08 apr 2015 21:25

Raar .

Hier is iemand binnen mijn kenissenkring dacht ik in het verleden gezegd heeft zo te werken en nog steeds .
Ik zeg dan wel beweerd .
Maar toch , werkt al enkele jaren bij dezelfde werkgever en is steeds enkele maanden ( zomermaanden ) achter elkaar thuis .
Kennis maakt geen overuren .
Toch vreemd hoe dit dan zou kunnen want heb die kennis eens iets horen zeggen over stempelen .
Zou het dan kunnen dat men die kennis net die periode laat stempelen om zogezegd een kalme periode ??
Hoe noemt dit systeem dan ?

Reclame

JPV

#4 , 09 apr 2015 19:38

tijdelijke werkloosheid? al kan dat niet structureel

Terug naar “Andere”