Leugens

rambina
Topic Starter

Leugens

#1 , 05 jun 2008 09:18

Ik zou graag eens een paar dingen weten.

De ex van mijn vriend beweerd dat ze me heeft laten natrekken door een bevriend politie en door iemand die op de gemeente werkt.

Die zouden gezien hebbend dat ik al 10 keer verhuisd ben, vanaf mijn geboorte zou dat ongeveer kunnen kloppen.
Met mijn ouders een paar keer, daarna met mijn moeder na mijn ouders hun scheiding. Ik heb in Brussel en Antwerpen gewoond voor mijn werk, enz.
Nu zit zijn ex te verspreiden dat ik ook nog eens buiten mijn 2 eigen ex mannen nog eens met 7 andere mannen heb samengewoond met domiciel en god weet hoeveel zonder domiciel.
(ja, als je mijn vader, mijn broer, mijn stiefvader, de hond, de konijn, de kat en de muis die in de kelder zit dan kom je er wel)

Mijn vraag is, kan een politieagent zo'n gegevens natrekken, zo ja, mag hij dit dan gewoon doorgeven

Later zegt ze dat ze buiten die politieagent, dat ze het op de gemeente ook nog eens bevestigd hebben dat het zo is.
Met alle goede wil van de wereld zou ik niet weten hoe ze daarbij komt.

Ik wil gewoon graag weten of die mensen bevoegd zijn om zo'n informatie op te vragen en of dit niet strafbaar is om persoonlijke informatie door te spelen.
justice will be done

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
albertmotar

#2 , 05 jun 2008 11:56

Ieder ambtenaar is gebonden aan beroepsgeheim !!
Als die ex beweerd dat ze via een poltieagent u heeft laten natrekken dien dan gewoon klacht in bij Commité P daar gaan ze niet lachen.

Wat die gemeentebeambte betreft kan je klacht indienen bij de ombudsdienst daar gaan ze ook niet lachen.
Of ga eens bij die betrokken dienst polsen al zal je daar volgens mij bod vangen. Want meestal weten ze van niets.

Als laatste zou ik u aanraden klacht in te dienen tegen haar wegens laster eerroof en naamschennis.

Maar op basis van welk artikel en wat is haar bedoeling .....

AM.

rambina
Topic Starter

#3 , 05 jun 2008 12:45

Om mij in slecht daglicht te stellen.

Haar man heeft haar laten zitten voor mij. Zijzelf heeft hem jaren bedrogen maar had natuurlijk nooit gedacht dat hij degene zou zijn die hun huwelijk zou verbreken.

In heb begin stuurde ze hem mails dat hij veranderd was en meer voor mijn kinderen deed dan de hare. Ik heb 2 mails gestuurd, heel deftig dat ze ermee moest stoppen om mij zwart te maken. Ik heb haar zelfs voorgesteld om eens te praten omwille van hun kinderen.

Dan heeft ze de verhuurdens van het huisje waar we nu wonen zitten bellen om te eisen dat ze het niet mochten verhuren aan ons (vriend had intussen via het gerecht bi-locatie verkregen op voorwaarde dat hij in de buurt ging wonen). De Immo heeft dit bevestigd op mail.

Haar beste vriendin werkt op de gemeente en we weten wie haar vriend bij de politie is.
In een gesprek met een 'voor haar' vreemde persoon (op een datingsite) zegt ze dat ik een bitch ben (dat is haar mening) maar dat een bevriend politie haar heeft gezegd dat ik op 10 plaatsen heb gewoond, en met 7 mannen met domiciel, enz. Dat ze dat op de gemeente ook gezien hebben (ze heeft een goede vriendin die daar werkt)
justice will be done

Reclame

albertmotar

#4 , 05 jun 2008 12:58

klacht indienen zal gauw gedaan zijn met lachen.
Wat die betrokennen betreft kunnen beter ander werk zoeken.

Rebel-with-a-cause

#5 , 05 jun 2008 16:06

Daar tegenin gaan zal enkel maar 'olie op het vuur' zijn.
Gewoon negeren is volgens mij de beste aanval.

Archie

#6 , 06 jun 2008 15:12

Bij ons blijft ze leugens over me vertellen in de rechtbank (ik zou haar geslagen hebben). Daarvan heeft ze ook een aangifte gedaan.
Ik ben het beu om me steeds te moeten verdedigen. Ik vind dat aanval de beste verdediging is in zulke zaken. Klacht indienen met burgerlijke partijstelling, korte metten maken met zulke onmensen! Wees gerust, ze zal niet stoppen!

rambina
Topic Starter

#7 , 06 jun 2008 17:25

Ik ben vanmorgen bij de politie geweest.
Zij stelden voor om een confrontatie aan te gaan met de politie-agent die de gegevens zou gegeven hebben.
Die gaat dat natuurlijk ontkennen, maar normaal gaat hij dan mijn vriend zijn ex wel eens waarschuwen dat ze haar mond moet houden.

Indien ik een klacht neerleg voor laster en eerroof tegen zijn ex, dan krijgt die politie-agent problemen want ze kunnen blijkbaar in Brussel nagaan wie mijn gegevens heeft opgevraagd en dan hangt hij toch.

Dus we gaan eerst eens praten met die politie-agent, en hopen dat hij de ex laat weten dat dit een gevaarlijk spelleke is dat ze aant spelen is en dat ze moet opletten. Dit kan twee richtingen uitgaan, ofwel stopt ze ofwel wordt het nog erger.

Hopelijk stopt het dan, zoniet, dan leg ik alsnog een klacht neer.
justice will be done

albertmotar

#8 , 07 jun 2008 11:02

Loontje komt om zijn boontje.
Misschien nu even hetzelfe doen op de dienst bevoking beneiuwd hoe e daar zullrn reageren !
Doe alvast een schrijven naar commité P dat er iets op papier staat !

Sterkte
AM.

Terug naar “Echtscheiding”