Ik zou graag eens een paar dingen weten.
De ex van mijn vriend beweerd dat ze me heeft laten natrekken door een bevriend politie en door iemand die op de gemeente werkt.
Die zouden gezien hebbend dat ik al 10 keer verhuisd ben, vanaf mijn geboorte zou dat ongeveer kunnen kloppen.
Met mijn ouders een paar keer, daarna met mijn moeder na mijn ouders hun scheiding. Ik heb in Brussel en Antwerpen gewoond voor mijn werk, enz.
Nu zit zijn ex te verspreiden dat ik ook nog eens buiten mijn 2 eigen ex mannen nog eens met 7 andere mannen heb samengewoond met domiciel en god weet hoeveel zonder domiciel.
(ja, als je mijn vader, mijn broer, mijn stiefvader, de hond, de konijn, de kat en de muis die in de kelder zit dan kom je er wel)
Mijn vraag is, kan een politieagent zo'n gegevens natrekken, zo ja, mag hij dit dan gewoon doorgeven
Later zegt ze dat ze buiten die politieagent, dat ze het op de gemeente ook nog eens bevestigd hebben dat het zo is.
Met alle goede wil van de wereld zou ik niet weten hoe ze daarbij komt.
Ik wil gewoon graag weten of die mensen bevoegd zijn om zo'n informatie op te vragen en of dit niet strafbaar is om persoonlijke informatie door te spelen.