Aannemer per uur betalen? per persoon?

Milan
Topic Starter

Aannemer per uur betalen? per persoon?

#1 , 03 apr 2015 15:22

Wij kwamen recent via kapaza met iemand in contact die grasmatten zou komen leggen.
Toen we vroegen naar het tarief voor deze werken kregen we te horen "25 euro per uur. Materiaal niet inbegrepen."
We vonden dat een eerlijke prijs en hebben akkoord gegeven.
Nu de grasmatten liggen staat er eigenlijk 75 euro per uur op. Ahja zegt de aannemer: we zijn toch met 3 man komen werken.
Ik werd nooit vooraf ingelicht over een tarief per persoon. Ik vroeg naar een tarief voor de uit te voeren werken.
Bovendien hebben ze héél erg rustig gewerkt. Er was duidelijk nergens haast bij. Alles op hun gemakje gedaan. En de helft van de tijd was er maar 1 van de 3 aan het werken, de andere 2 stonden te wachten en te babbelen, of 1 van de 2 ging soms iets halen voor de man die wel aan het werken was..

Moet ik dit nu betalen, of kan ik dit beter via de vrederechter laten lopen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 apr 2015 15:28

Dit is een zeer normaal tarief hoor, men rekent dit altijd per man, en 25€ per uur is zeer goedkoop als het officieel gedaan is ,wat ik aan deze lage prijs het zeer betwijfel.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Milan
Topic Starter

#3 , 03 apr 2015 15:31

Misschien is het een normaal tarief. Maar ik wist dat niet.
Bedankt voor de info

Reclame

Terug naar “Andere”