huisdier ,

partner
Topic Starter

huisdier ,

#1 , 07 mar 2015 05:11

Ben een jngeman dat ging trouwen en had een huis gekocht met men ex. 4 maand na de aankoop gaat ze van me weg. Dat ter zake , wij hadden een hondje. Moose. Maar staat op hare naam en heeft het meegenomen. Maar ik was zijn baasje . Mijn ex niet. Heb al gzinformeert kan dit voor de rechter halen , maar hoe gaat dit in zijn werk? Hondje aanschauwt mij als zijn baaske en niemand anders.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#2 , 08 mar 2015 15:11

Baasje of niet is onbelangrijk; juridisch is een huisdier een voorwerp. Uw ex heeft u verlaten en neemt haar eigendommen (waaronder het hondje) mee. Niets aan te doen dus.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

roharro
Juridisch actief: Ja

#3 , 08 mar 2015 15:24

Laat het hondje zelf kiezen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Lanox
Juridisch actief: Nee

#4 , 09 mar 2015 09:58

Heb ik niet ooit in een sprookjesboek gelezen dat de oplossing is om het beest in twee te kappen?

Terug naar “Andere”