roharro een betaling zullen ze altijd in hun administratie terug vinden. Eveneens wat ze hebben uitgevoerd.Maar dat hebben ze aan u gegeven.....Ik ga morgen langs bij de garage om een kopie van het betalinsbewijs op te vragen.
Als ze die contante betaling hebben genoteerd dan kunnen ze het terugvinden. Maar dat kan vergeten zijn.roharro een betaling zullen ze altijd in hun administratie terug vinden. Eveneens wat ze hebben uitgevoerd.Maar dat hebben ze aan u gegeven.....Ik ga morgen langs bij de garage om een kopie van het betalinsbewijs op te vragen.
Ze hebben de factuur opgezocht en er staat dus duidelijk op BC : BETAALD..
Als de garage een betalingsbewijs heeft , wat is er dan eigenlijk aan de hand?Maar ik heb telefonisch contact gehad en ze zeiden dat ze mijn factuur plus een kopie van het betalingsbewijs in hun administratie hebben.
Omdat ze in hun rekeninguittreksels geen betaling kunnen terugvinden voor dat bedrag. En hun kasboek misschien niet werd ingevuld. De betaling is nl. cash gebeurd en de ontvanger heeft blijkbaar de verkeerde melding op de factuur gezet. Waarschijnlijk zijn ineens alle paraplu's opengetrokken en is het makkelijker om de klant in de drup te zetten.Waarom zeggen ze het is bij ons betaald , maar dan toch niet betaald !
Het is een zeer domme garagist, dan zeg je toch niet tegen je klant je heeft niet betaald, maar in mijn boekhouding is het wel betaald, hoe dom moet je daar voor zijn !
Omdat ze in hun rekeninguittreksels geen betaling kunnen terugvinden voor dat bedrag. En hun kasboek misschien niet werd ingevuld. De betaling is nl. cash gebeurd en de ontvanger heeft blijkbaar de verkeerde melding op de factuur gezet. Waarschijnlijk zijn ineens alle paraplu's opengetrokken en is het makkelijker om de klant in de drup te zetten.
Neen, maar men kan wel een identieke factuur maken met de zelfde datum en de zelfde factuur nummer, ne' ouden aap moet je nu ook geen muilen leren trekken hoor !Als op hun factuur staat betaald, kunnen ze zelfs niet met die factuur naar de rechtbank stappen.