in deze topic hebt ik een nieuwe vraag.
ik woon bij mijn moeder, zij is met pensioen. ik hebt als gezinshoofd 1100 euro per maand.
mijn moeder wens graag te verhuizen naar een beter woning, het appartement waar wij in wonen wordt toch niet onderhouden door de verhuurder.
er is een vriend die soms bij mijn moeder klusjes komt doen. hij weet dat wij naar een andere woning gaan verhuizen.
die vriend woont alleen. een speciaal geval die vent. hij blijft bij mijn moeder erop aandringen om ook bij mijn moeder te gaan wonen.
ik 47 jaar en mijn moeder van 70 jaar gaan dat zeker niet aanvaarden dat er een andere man zomaar bij mijn moeder komt bij inwonen.
nu hebt ik gehoord dat als er een andere man bij mijn moeder komt bij inwonen dat ik mijn uitkering hiermee kan verliezen.
die man is een gewone vriend van 50 jaar die soms klusjes in ons appartement komt doen. hij werkt ook full time bij Televil.
mijn moeder heeft daar totaal niets mee. het is iemand die wij al een tijdje kennen, komt eens op bezoek. een aandringer die ook bij ons wil komen inwonen.
zoals ik vernam van een paar mensen , kan ik mijn uitkering hiermee verliezen als die man bij mijn moeder ook nog komt bij inwonen.