Hallo !
Ik heb een afspraken blad ( vermelding van regels waar we ons aan moeten houden en nakomen )ondertekend met mijn handtekening en naam.
Nu merk ik dat er toch iets instaat waarmee ik niet akkoord ga en wat ik dus over het hoofd heb gezien .
Ik heb eigenlijk een woord niet gelezen maar dat er wel opstaat en net dat niet gelezen woord maakt het zo dat eigenlijk mijn privacy word geschonden .
Ik geef hier toestemming voor iets , wat wettelijk gezien strafbaar is ( wettekst recht op pivacy.
Nu mijn vraag .
Zoals gezegd heb ik één blad met mijn naam en handtekening ondertekend en af gegeven aan de persoon .
Ik weet nu niet of die persoon ( die dat reglement heeft opgesteld ) dat achteraf ook ondertekend heeft of niet .
Het blad was dus in twee exemplaren , en het tweede exemplaar heb ik nog en is niet door mij of de opsteller ondertekend .
Ik heb dus geen dubbel .
Geld dit contract dan en is dit wel een contract ( zie benaming afsprakenblad) ?
Kan ik het contract ( afsprakenblad ) verbreken en vragen dat het verscheurd word ( omwille van het feit dat er iets instaat wat mijn privacy kan schenden ) ?
Is het zo dat ik automatisch instem dat hij mijn recht op privacy mag schenden ( wat wettelijk gezien een schending van privacy is ) omdat ik dit document heb ondertekend ?
Mag er in een contract ( afsprakenblad ) een regel staan waar het wettelijk recht op privacy mee geschonden word ?
Het is een hele boterham , maar ik zou toch graag een anwtoord willen .
Dank U !