Drone, er worden geen beschuldigingen geuit, het zijn vaststellingen van heel ongewoon gedrag en volgens mij heeft die man de gedragscode overtreden. Er zijn trouwens andere ooggetuigen die mij hierover hebben aangesproken.
Als mijn dochter van 15 vriendschap sluit met een man van 43 dan zou bij mij een rode vlag gaan wapperen. Inderdaad, het leeftijdsverschil stoort me.
Verder hou ik mij daarbuiten. Ik wil geen zaak ingang zetten door een PV te laten opstellen. Trouwens, gesprekken met de politie worden automatisch opgenomen en in de archieven bewaard. Ik heb dus bewijs dat ik ongerust was over de gang van zaken en probeerde eraan te verhelpen, of tenminste klaarheid scheppen indien mijn ogen mij hebben bedrogen.
Vele verenigingen met mannelijke en vrouwelijke leden erkennen het probleem van relaties onder elkaar. Er is niks mis mee, alleen moeten ze wachten met uitingen van vriendschap tot ze het pand hebben verlaten. Een zekere gêne installeert zich als een lopend vuur.
zelfs met verdachtmakingen of gedrag dat u stoort melden aan de politie moet ge heel, maar dan ook heel voorzichtig zijn, zeker als er minderjarigen bij betrokken zijn, zoiets kan en zal (als er niks aan de hand is) u in tienvoud terug bijten in uw achterste achteraf.
in mijn specifiek geval ging het min of meer ook zoals ge omschrijft (in grote lijnen, verdachtmakingen etc), dit door 1 van de grotere kruisverenigingen, wat heeft bij mij heeft geleid tot verlies van werk, een zelfmoordpoging en een lange procedure slag.
dit heeft en zal leiden tot het volgende, wegens gebrek aan bewijzen en omdat men beseft dat ze diep maar dan ook diep in de sh*t zitten;
-sluiting lokale afdeling (is al een feit)
-schade vergoeding (bij niet betalen verzegeling hoofdzetel, meerdere 100 standplaatsen buiten dienst)
-sluiting VZW (wat de kruisvereniging in feite is), waardoor +/- 40 vaste medewerkers en +/- 1000 vrijwilligers op straat staan.
-meerdere personen zullen nog eens persoonlijk aangeklaagd worden wegens meineed bij het afleggen van een getuige verklaring
-2 voormalige lokale leden die afzonderlijk nog eens aangeklaagd zullen worden wegens laster en eerroof, misbruik van vertrouwen en het niet naleven van een overeenkomst na mijn melding van agressie van 1 van hun
dus ja, pas maar heel goed op wat ge gaat zeggen tegen de politie . . .