[quote="steffiestones"]Hallo,
Ik ben nieuw hier. Ik heb een plaat gekocht op ebay in Engeland. Toen ik de plaat thuis bezorgd kreeg zag ik dat er aan het label (dat is de ronde sticker in het midden) geprutst werd, een poging om het label af te trekken. Nochtans staat er op de foto op ebay niks van dat gepruts op. Toen ik de verkoper melde dat ik niet tevreden ben en mijn geld terugwil krijg ik een mail terug van hem dat hij zeer verontwaardigd is dat ik hem valselijk beschuldig en dat hij een advokaat onder handen heeft genomen en dat hij dat zal bevechten tot het einde. Wat moet ik daarmee doen, is het dreigen dat hij doet of zou hij werkelijk een advokaat genomen hebben. Hieronder 2 foto's van het label, foto 1 is de foto op ebay en foto 2 is de foto zoals ik het onvangen heb.
Is dit ECHT een collector's item? Het zou me verwonderen. Het lijkt meer op een white label geplaatst op een bestaande (gereleasde) plaat. Hopelijk heeft U niet teveel betaald want dat zou pas echt een oplichting zijn.
U kan dus proberen uw gelijk te halen via Ebay maar verwacht niet veel collaboratie... . Ze zijn niet scheutig om de naam van de verkoper door te geven, als ze die hebben... . En als zijn afzenderadres nep is, bent U er aan geweest voor de moeite.
Een advocaat zal ie zeker NOOIT nemen. Een lawyer in London my dear kost tenminste 500 Pound Sterling om op te starten dus zal hij dat nooit doen tenzij je transactie enkele duizende PS heeft gekost? Het blijft dus een afschrikkingsmiddel. En ja hoor, dat werkt zeer dikwijls.
Géén Paypal-transactie? Dan blijft er niets over dan de plaat grijs te draaien en genieten als het echt een bootleg is en zoniet te vloeken dat U in de maling genomen bent.
Next please! Zal de man in Londen roepen... met een smile op zijn lippen... .
Justiceseeker
PS. Ik bezit een bootleg van de groep Police van de jaren '80. Great man!