"En voor advocaten is drugs een ideaal middel om de wandaden van hun beklaagde te verantwoorden.
En de beklaagden leren al snel ook dat dit een middel is om hun wandaad te verantwoorden of aan rechtsvervolging te ontsnappen"
Denkt u dat ECHT?
ja waarom zouden de advocaten er het steeds over hebben? Omdat ze dan probatie en drugshulp kunnen krijgen ipv een echte straf
Moet men drugs gebruikt hebben om dat te weten? Ik moet echt geen moord plegen om te weten dat moorden iets is dat niet goed is of een diefstal plegen.
Maar als men 'drugs' gebruikt dan mag dat blijkbaar wel en wordt dan zelfs gebruikt als reden om aan strafvervolging te ontsnappen. Ik heb het zelf ook genoeg meegemaakt, geef toe dat je drugsverslaafd bent en kan ik Saldus in reopen of drugshulpcentra's.
PS hoeveel doden aan drugs hebt u ooit gezien, meegemaakt - Hoeveel tussenkomsten dienst 100 en ook dienst 101 er per jaar zijn die drug gerelateerd zijn?
Ga eens een jaartje werken in vb de Sleutel ...
En ik heb het niet over alcohol of misbruik van medicijnen want ja dat is ook een probleem maar dat wil niet zeggen dat we er nog enkele andere bij moeten legaliseren...
een paar doden, ten gevolge van, mag twee keer raden.
Ik ben al 14 jaar met oa drugs bezig, ik zit er midden in en volg alles wat met drugs te maken heft, dus ik weet hoe het er in de sleutel aan toe gaat. Verspilt geld en energie. Dat is zoals een paient een pilletje geven, daar helpt men (tijdelijk) de problemen mee weg maar de oorzaak moet aangepakt worden.
En uiteraard zou sociale zorg primair moeten zijn alleen is de vraag wie gaat dat bepalen dat dat moet?
Of denkt u dat elke verslaafde naar de hulpsector gaat stappen zeggende ik ben drugverslaafde - ik steel elke dag voor € X en wil NU sociale hulp want dat is beter voor de maatschappij?
http://www.cannabishulp.be/home" onclick="window.open(this.href);return false;
cannabisgebruik houdt risico's in. Laat je leven niet in rook opgaan. (begint al goed, angst in boezemen, zoals een pastor dat deed, 'pas op voor de toorn van God'
zelfhulp een man in de problemen, hebben we allemaal geen problemen?
maar de oplossing is ik ga stoppen met cannabis en dan zijn ze opgelost.
ik en cannabis? cannabis is het beste medicijn, bestaat al tienduizenden jaren en nog nooit iemand overleden.
laat je leven niet in rook opgaan, ja rook het niet want is slecht gebruik het op een goede manier.
zonder zou ik niet kunnen leven, dit doet mij deze idiote wereld relativeren.
Ik gebruik al 14 jaar en ben van kop tot teen onderzocht en ben in perfecte gezondheid.
zeer zeinig dokter of kliniek nodig gehad, kan werken zonder probleem
het probleem is dat men dit eerst eens zou moeten proberen
de wereld van drugs bied enorme perspectieven voor de mensheid,
de gevaren zijn de wapens, de oorlogen, geld, macht, vervuiling, ecologie
ipv cannabishulp zoek eens op cannabis en lees eens de hoeveelheid positieve info
dit gaat in het niets op naar de negatieve, nog geen procent.
site cannabishulp zal nogal veel bezocht worden.
moet geen problemen zoeken op voorhand, voor alles zijn oplossingen.
waarom zijn drugs verboden?
en auto rijden niet, nogthans zijn er veel meer gewonden en doden in het verkeer op het werk.
mensen zijn ook aan hun auto, televisie, facebook, sport, geld, macht, verslaaft is daar iets verkeerd aan?
maar als het de drugdealer, kweker is dat doet hij het uit geldgewin.
waarom gaan jullie allemaal gaan werken?
niet voor de mooie ogen van de baas, voor de cash.
ik ben nu oude wetteksten aan het lezen "de befaamde opiumwet die ons tot wereldlijke slaven van deze domme wet gemaakt hebben"
en het valt mij op hoe deze allemaal opgebouwd zijn om te onderdrukken
en de macht van de 'overheid' te versterken en zo de mens hun vrijheid te beperken.
is dit democratisch?
EN wie moet dit allemaal regelen, experten van drugs en gezondheidszorg en justitie mag er bij zitten en opmerkingen maken